edge Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Intresser: data, ting med motor og pyroteknikk. Noen som har noen ide hva jeg kan finne på når jeg kjeder meg? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har aldri tid til å kjede meg jeg... Lese en bok, kanskje? Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Lage motoriserte datamaskiner som sprenger... Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har aldri tid til å kjede meg jeg... Lese en bok, kanskje? 6264041[/snapback] Holder på. Men får alltid følelsen av at jeg burde gjøre noe. Ender alltid opp med enten og se på at gresset gror, vente i noen timer til et eller annet gøy på tv starter ellerno. Kansje prøve å sove en gang i blandt.. Er veldig trøtt om dagene Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Utvid interesseområdene dine og begynn med paintball. Lenke til kommentar
salah Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Lag bomber. Ja seriøst ja, det er utrolig gøy. Les litt på forskjellige steder (kan gi link via PM), stikk opp i skogen og spreng selvlagde bomber. Røykbomber er også gøy. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Utvid interesseområdene dine og begynn med paintball. 6264088[/snapback] Skyting er intresse btw Sist jeg prøvde paintball halta jeg i tre uker. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Da var du bare uheldig. Regner med at du nå kan sykle, selv om du mest sannsynlig falt første gangen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Da var du bare uheldig. Regner med at du nå kan sykle, selv om du mest sannsynlig falt første gangen. 6264126[/snapback] Falt første gang på min tredje sykkel. Uansett så blir paintball for dyrt i lengden tror jeg. Leie er jo dyrere en å kjøpe omtrent. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 begynn å spill golf. bedre hobby finnes ikke!! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Musikk, Film og Styrketrening, mer enn det trenger du ikke Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Musikk, Film og Styrketrening, mer enn det trenger du ikke 6264186[/snapback] Skulle si det samme En ny hobby jeg har fått meg i det siste er å følge med på ebay og kjøpe ting der. Har handlet mye og til en god pris Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Musikk, Film (...) 6264186[/snapback] Som igjen innebærer HiFi. Ingenting er så morsomt/deilig - alt ettersom - som skiiikkelig god lyd. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Begynn å spill et instrument. Anbefales på det sterkeste Styrketrening som tidligere nevnt. Kan brukes mye tid på, og det er absolutt ikke bortkasta tid =) Tennis er dritkult på sommern! Sykling også! Lag en hjemmeside! =) Kommer ikke på no mer i farta. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) never mind dårlig ide Endret 7. juni 2006 av HaGbErT Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Klatring. Og Paintball. Prøver også å få et fritidsfordriv. For mye fritid resulterer i mange timer forran dataen/forumet. Som i og for seg er en hobby. Klatring har jeg selv lyst til å begynne med. Er vist godt for overkroppen muskelmessig. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Skaff noen gode venner, så skal du se at du plutselig ikke har tid til noe annet lenger nesten Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Musikk - det er den eneste hobbyen jeg har som ikke krever noe, annet enn at jeg sitter foran en datamaskin. Da tenker jeg på å finne ny musikk, men kanskje du kan synes det er gøy å lage musikk også? Endret 8. juni 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå