iMono Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Mitt favorittår innenfor musikken. Hvilket album av en svært kjent gruppe kom ut som et bindeledd mellom øst-europeisk musikk og hard-rock? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Led Zeppelin - Physical Graffiti? Black Sabbath - Sabotage er uansett det beste som kom ut det året. Hva er forøvrig poenget med tråden? Å gjette hvilket album du tenkte på eller diskutere 75 som musikkår? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Begge deler, men ja du klarte det Og nei, Black Sabbath slår ikke PG. PG er et album som går inn i albumhistorien som et av de mest allsidige. Jeg mener selv at ALLE låtene på skiva er god. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Personlig synes jeg Sabotage er bedre enn Physical Graffiti. Men det beste albumet i '75 må være Lynyrd Skynyrd - Nuthin' Fancy. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 PG er et knallalbum, muligens Led Zeps beste sammen med IV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå