Batmax Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva syns dere om denne pcen?? Dele-liste: Skjermkort: Sapphire Radeon X1900XTX (dette er det nye som jeg bestilte) Hovedkort: Sapphire Pure Crossfire XP3200 Prosessor: AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.4GHz Strømforsyning: Hiper Type-R 580W Ram:Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM HDD/CDROM/FLOPPY har liten betydning. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg hadde tatt imot jeg.. hehe Ville kanskje vurdert nye vifter til cpu og skjermkort, men det er fordi jeg er litt opptatt av støy.. Tror det skal fungere ypperlig! Lenke til kommentar
Madzi Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Nydelig hardware! Kanskje bytte kjøling på gpu og cpu, vf900 til gpu og en xp120 kjøleribbe med en stor stillegående vifte på, da har du en meget sterk og stillegående maskin som også er vesentlig kjøligere enn stock Man kan også klokke langt med det hardware og den kjølingen Endret 7. juni 2006 av Madzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå