Mojo Pin Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei. Reiser til bulgaria i sommer med noen venner. Ei venninne skal også dit. Vi skal til "SUNNY BEACH" - Hun skal til "GOLDEN SANDS". Noen som veit om dette er langt fra hverandre ? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Bruke google da vel, tar deg 2 min å finne det ut. Endret 8. juni 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg leitet faktisk ganske mye lenger enn 2 minutter før jeg postet denne tråden. Leita på ganske mange kart, men har ikke funnet noe avstand. Så ^fmj; Jeg hadde vært veldig takknemlig hvis du tok 2 minutter fra din tid og leita fram det jeg ønsket Endret 8. juni 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
R7Rahvin Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Kart på Ving.no Står ikke reisetid da, men du ser avstanden ihvertfall. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Okei, thx =) Ca 10 mil så det ut som Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå