ReVolvolution Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Blinklysene virker ikke lenger på min 1983 Volvo 240 GLE. Har sjekket sikringsboksen og sikringene er hel. Kan det være releet? Eventuelle andre feil? B. =) Lenke til kommentar
jci Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg ville anbefallt deg og sjekke reelet ja. det er stor kjangs for at det går. spessiellt på en så gammel bil. du finner fort ut hvilket hvis du bare slår opp i manualen. koster ca 100 kr for et nytt et. hvis det ikke er det. ville jeg sett litt på ledningene. gammle biler har lett for at ledningene blir tørre og råtne. knekker veldig lett. kunne skrudd av blinklyset og sett. bare å kjenne på ledningen. veldig enkelt. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Er byttet blinklys på bilen for ikke så veldig lenge siden. Men tror releet er kake. Skal kjøpe nytt i morgen så ser vi ka som skjer. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Om det er begge sider vil jeg anta det er releet, kan også være en mulighet for brytern i selve armen ved rattet. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Har kjøpt nytt relee i dag, og har samme resultatet.. Hmm.. Skal gå grundig over sikringer osv etterpå. Det er ikke noe gale med bryteren til blinklysene, for varselblinkeren virker heller ikke.. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvis releet er i orden skal du jo normalt høre en klikkelyd i det hver gang lyset blinker.. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Sikringene til lysene inni dasjbordet går når jeg prøver å sette i nytt relee. Hmm.. :/ Tror det er noe som ikke stemmer i dasjbordet.. Må løse det ned etterpå å gå over alt.. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Høres ut som det er kortslutning en plass..sjekk over alt som har med lys og tilkoblinger å gjøre. Er mulig at sikringa til blinklysene er felles med dashbord belysninga slik at man enkelt skal legge merke til at something is missing. Forøvrig bør du spørre på www.bilforumet.net under Volvo, og 240 avdelingen. Sikkert noen kloke hoder der som kan hjelpe deg. Lykke til! Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Sikringene til lysene inni dasjbordet går når jeg prøver å sette i nytt relee. Hmm.. :/ Tror det er noe som ikke stemmer i dasjbordet.. Må løse det ned etterpå å gå over alt.. 6268590[/snapback] Hvis du hører relee't klikke litt før lysene i dashe'n slukner er det ganske sikkert jordingsfeil. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Satser på jordingsfeil da. Hører det klikker og kommer en ulyd fra releet. Skal titte litt senere! Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Høres ut som jordingsfeil for meg Lenke til kommentar
Marius_r Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Høres ut som jordingsfeil for meg 6275548[/snapback] meget enig sjekk alle koblinger til pæreholdere! Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Blinklys fungerer! Løste opp midtkonsollen og fant 2 ledninger smeltet sammen.. Verre var det faktisk ikke.. Pluss på jord går dårlig Takk for tipsene alle sammen!! Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Bra du fant ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå