JanGas Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har kjøpt meg en trådløs router som jeg skal koble til internett. Klarer ikke å gå inn på router for å konfigurere den. Har prøvd både installasjonscd og http://192.168.1.1. På installasjonscd kommer det frem at jeg må skrive inn et passord som jeg ikke har peiling på hva er, fulgte ikke med noe papirer på det. Routeren er oppkoblet slik som beskrevet i papirene. Routeren er av merket Linksys WRT54G jeg har krysset av for å motta ip adresse automatisk .. Hva gjør jeg? Internettleverandøren er Svorka aksess, trådløst internett. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei og velkommen til forumet! Søk litt rundt i google etter standardpassord for den. Prøv gjerne admin / 1234 ellern noe lignende. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Du går til 192.168.1.1 (via kabel) Så logger du deg på med admin i passord, ikke noe i brukernavn EDIT: Burde vel ha vært postet under nettverk Endret 7. juni 2006 av sesteen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei! Har akkurat samme router som deg, prøv brukernavn: admin og passord: admin Mener det er standardpassordet for routeren. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 alle wrt routere til linksys har blankt brukernavn og admin som passord. og i den første posten står det foresten at han har prøvd den cd'n. mitt gode råd er hiv den cd'n i søppla. den er ubrukelig. bruk webgrensesnittet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå