Batmax Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hei trenger litt hjelp her...jeg stakk ein cpu vifte 120mm inn i ein vanlig kontakt til kabinett viftene, i kompisen min sin pc...og når han løfta vifta for og sette den inn i pc en kom det enn gnist..har det noe og si hvor du stikker den inn??...plz svar for viss det er mi feil så skylle eg han flere tusen...pc en fungere ikke... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Hvis du ikke slo av PSU før du satt i vifta, din feil. Er vanlige 3 pins kontaker til vifter, passer vel bare i de. Velkommen til forumet, tittel bryter med reglene. Tittel bør gi oss lesere et hint om hva ditt innlegg omhandler. Hva maskinen i gang da du satt i vifta? (Er du heldig røk kun en sikring i PSU, som koster 29,- på nærmeste elektrovare butikk. Uheldig, bytte PSU. Ekstra heldig, kanskje RAM daua oxo. ) Endret 7. juni 2006 av chills Lenke til kommentar
Batmax Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Hvis du ikke slo av PSU før du satt i vifta, din feil. Er vanlige 3 pins kontaker til vifter, passer vel bare i de. Velkommen til forumet, tittel bryter med reglene. Tittel bør gi oss lesere et hint om hva ditt innlegg omhandler. Hva maskinen i gang da du satt i vifta? 6263632[/snapback] ja den var i gang...men han som eigde den satt i 2 andre vifter i samme kontakt ei 20vifte og ei 60 elle noe...mens den var i gang! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jepp jeg har også bytta CDROM i en maskin som var i gang, (i min tidlige utforske hva data er tid). Blå pen liten gnist, dataen starta aldri igjen. Tough en gammel en. Jeg vil anbefale å prøve med en annen PSU før du tar helt av stakkars. Lenke til kommentar
Batmax Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Jepp jeg har også bytta CDROM i en maskin som var i gang, (i min tidlige utforske hva data er tid). Blå pen liten gnist, dataen starta aldri igjen. Tough en gammel en. Jeg vil anbefale å prøve med en annen PSU før du tar helt av stakkars. 6263662[/snapback] ok...men hadde du betalt elle ikke??...alle vennene mine sir at eg ikke budre gjør det...men di har ikke peiling på pc...ke sir du/dere?? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) IKKE BETAL, hvis han har sittet inn vifter før uten og skru av gjorde bare du som han antydet var riktig. Dette er ikke din feil, han eier dataen og burde ha stoppet deg/aldri gjort det selv. Nesten litt som i bilulykker, føreren av den andre bilen kommer alltid ut av bilen med et blikk og en holdning som antyder at det er din feil uansett hvor mye du vet at det er han som tabbet seg heftig ut. Folk prøver seg... Endret 7. juni 2006 av chills Lenke til kommentar
Batmax Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 IKKE BETAL, hvis han har sittet inn vifter før uten og skru av gjorde bare du som han antydet var riktig. Dette er ikke din feil, han eier dataen og burde ha stoppet deg/aldri gjort det selv. Nesten litt som i bilulykker, føreren av den andre bilen kommer alltid ut av bilen med et blikk og en holdning som antyder at det er din feil uansett hvor mye du vet at det er han som tabbet seg heftig ut. Folk prøver seg... 6263699[/snapback] oki,...takk for tipse Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Samme hvor du putta den inn mens pcen var på er det teit. En gjør bare ikke sånn med mindre man vil ødlegge pcen (etterpåklokskap) Oppretta du en post til etter at din første var stengt pga brudd på retningslinjer? Rapportert Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 En tråd holder. Fortsett i den andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg