Richard_87 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jepp, i dag fikk jeg en torsk på bånnsnøre utenfor Moss på hele 12 kilo, noe som er svært skjeldent her. Fisker nesten aldri selv, men i dag gulla jeg maks! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Fin rugg det der, grattis med fangsten Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe takk skal du ha! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe. Hvor var du? Har fiska en del rundt Jeløya og fått både stort og smått, men noe så stort har aldri ejg dratt opp i alle fall Gratulerer. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Gratulérer! Det blir vel noen middager av den? Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Ja, er ikke så glad i fisk selv, bare moro å fiske. Men nå har vi ordna sånn at det bare er masse fileer så blir vel godt håper jeg . Bare det ikke blir torsk i 1 uke fremover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå