Gromle Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvis det stopper opp, kan vi fortsatt kjøpe snickers fra Esso med visa ?Er vel ingen i banken som gjør noe arbeid for det vel ? 6266658[/snapback] Nei, alle betalinger blir stoppet for sikkerhetshensyn leste jeg for en stund tilbake.. 6266669[/snapback] Burde jo funke fett med sånn god gammel ritsh-ratsh visa. Om noen butikker overhodet har sånn enda. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hvis det stopper opp, kan vi fortsatt kjøpe snickers fra Esso med visa ?Er vel ingen i banken som gjør noe arbeid for det vel ? 6266658[/snapback] Nei, alle betalinger blir stoppet for sikkerhetshensyn leste jeg for en stund tilbake.. 6266669[/snapback] Burde jo funke fett med sånn god gammel ritsh-ratsh visa. Om noen butikker overhodet har sånn enda. 6270151[/snapback] Tenker du på den greia de legger kortet nedi og "kjører" over det ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Fekk feriepengar i går, så ingen fare for meg. Om det ser skummelt ut på søndag kan eg alltids ta ut eit par lappar. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Uansett blir det tvungen lønnsnemd(typo?) på onsdag. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Fekk feriepengar i går, så ingen fare for meg. Om det ser skummelt ut på søndag kan eg alltids ta ut eit par lappar. 6273175[/snapback] Flere minibanker er tømt i byene nå... http://www.na24.no/naeringsliv/article656879.ece Endret 9. juni 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hvis det stopper opp, kan vi fortsatt kjøpe snickers fra Esso med visa ?Er vel ingen i banken som gjør noe arbeid for det vel ? 6266658[/snapback] Nei, alle betalinger blir stoppet for sikkerhetshensyn leste jeg for en stund tilbake.. 6266669[/snapback] Burde jo funke fett med sånn god gammel ritsh-ratsh visa. Om noen butikker overhodet har sånn enda. 6270151[/snapback] Nope. På jobben fikk vi melding fra banken vår om at enhver form for manuell bruk av kort ikke var tillatt, og at vi ikke ville få godkjent transaksjoner utført med manuell maskin i streikeperioden. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 jeg har nok av cash liggende, man burde altid ha nok cash. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Morsomt å se på Oslo S idag, alle minibankene hadde laaaange køer. Jeg rakk heldigvis å ta ut noen tusen før det ble tomt der også. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 For engangs skyld er jeg glad jeg ikke har penger på kontoen for øyeblikket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå