Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i Transportfag i morra(muntlig) Luftfart!

Anbefalte innlegg

Skal ha eksamen i morra i Transportfag med tema Luftfart og logistikk innen luftfart. (muntlig)

Tenkte jeg skulle ta med at det hadde vært mye konflikter o.l. i bransjen det siste året med bl.a. flygeledere osv, dette har jo noe med logistikken å gjøre? Uten de går jo ikke "logistikkhjulet" rundt =P

Noen som har noen tips om noe annet jeg burde ta med? :) Faen detta er fælt viktig at jeg klarer dette bra! =P

Hva er betegnelsen for farlig gods i luft forresten? Er det ICAO, eller var det båt?

Det som er kjipt er at luftfart er vel det det står MINST om i fagbøkene våres :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er betegnelsen for farlig gods i luft forresten? Er det ICAO, eller var det båt?

6263530[/snapback]

He he... Ikkje heilt! :) ICAO (=International Civil Aviation Organisation) har gjeve ut eit dokument som omhandlar transport av farleg gods i lufta, nærare bestemt ICAO Doc 9284 (Technical Instructions for the Safe Transport of Dangerous Goods by Air).

Vonar det kan vere til hjelp! Lukke til med eksamen! :thumbup:

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Ja, i den grad du konsentrerar deg berre om fly så er det heilt klart passasjertransport som er det store. Viss du tek med helikopterbransjen så vert bildet fort eit anna, der lasteflyging, kraftlinjeinspeksjon, kalking, reindriving og mykje anna er ein stor del av kaka - mykje større enn passasjertransport på innlandet (sjølv om biletet vert nokon annleis når ein reknar med offshore-flyging (CHC Helikopterservice og Norsk Helikopter i hovudsak) der folk vert transporterte til og frå oljeinstallasjonar i store mengder).

Dette forholdet har skapt nokre litt artige problemstillingar når det gjeld befordring av passasjerar frå A til B med helikopter. Regelverket for dette (JAR-OPS 3) er kopiert nokså direkte frå det tilsvarande regelverket for fly (JAR-OPS 1). Det vil seie at ein må ha ein lisens (Air Operator Certificate, eller AOC) for å fly passasjerar frå A til B, medan alt anna (per i dag) går under ein driftstillatelse (basert på det norske regelverket BSL D). For fly gjev dette meining, sidan passasjerbefordring er hovudnæringa, men ikkje for helikopter i like stor grad.

Men, no får eg stoppe før eg ror meg heilt ut på viddene her... :D

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Artig! Hva slags linje er det du underviser i, hva kan man bli og hvordan kommer man dit? :) Synes det er ganske interessant! Men i motsetning til veg, sjø og bane så er det utrolig lite om luftfart i pensumet vårt, noe som er litt teit syns jeg

Tok med det du nevnte om gods og passasjerer + litt om alle konfliktene, flygelederne som klager, nattstengning/restrisksjoner og hvor mye Avinor taper på dette, osv. Tenkte også jeg skulle ta med noe om sikkerhet på flyplass og når man reiser med fly generelt

Burde vel skrive litt om terminaler osv også siden "logistikken i luftfarten" var nevnt i oppgaven...kan vel kalle flygelederne et viktig ledd i "logistikkhjulet" også vel? =P

Endret av Magnalf
Lenke til kommentar
Artig! Hva slags linje er det du underviser i, hva kan man bli og hvordan kommer man dit?

6263965[/snapback]

Eg er teoriansvarleg ved Pegasus Helikopterskole i Skien, og er utdanna helikopterflygar. Den jobben medfører at det vert ein del undervisning på meg, både på privat- og trafikkflygarnivå.

Det einaste som i grunnen skal til for å undervise i denne bransjen er ei interesse for teoridelen av flygarutdanninga - og den interessa er det ikkje så mange som har... ;) Dei fleste vil helst berre ut og fly, og ser på teorien som eit nødvendig vonde. Eg, derimot, synest både teori og praksis er artig!

Korleis gjekk det med eksamen, forresten? :)

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...