spurspower Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 De gode Nike skoene som jeg har hatt i halvannet år nå, gikk dessverre i oppløsning i dag. Så derfor trenger jeg noen nye.. Har dere selv noen gode erfaringer med sko dere bruker? Legg gjerne ved linker eller hva slags butikker som selger skoene. Liker best Nike, men det trenger ikke å være det.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det lønner seg å finne en skotype/merke som passer beinet ditt.. Jeg har selv brukt Adidas de siste 6-7 årene mine.. Men har Umbro /m skruknotter også (lite brukt).. Hadde en 3-års periode den klassiske skoen Adidas Copa Mundial Men ble for lite feste da jeg begynte å spille 11'er fotball.. Skummelt i forsvar med sånne sko da ;P Pr. dags dato har jeg skoen Adidas Predator Pulse TRX FG Broren min har Adidas +F50 Tunit, og er fornøyd etter det jeg har hørt! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ikke kjøp den nest beste modellen til predtor. De blir slitt uhyggelig fort. Hvis du skal kjøpe predator, kjøp toppmodellen. Det lønner seg i lengden Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Ikke kjøp den nest beste modellen til predtor. De blir slitt uhyggelig fort. Hvis du skal kjøpe predator, kjøp toppmodellen. Det lønner seg i lengden 6264060[/snapback] Bare så du veit det blir ekte skinn fortere slitt en kunstskinn... Men ekte skinn setter seg bedre til beinet, alts.. passer bedre. Har toppmodellen nå, hadde den billige til 1000,- for et par år siden. Endret 7. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hadde også Predator-toppmodellen for lenge siden (til de ble stjelt ), og må si at de holdt seg veldig fint. Så lenge du er bevist på at gress er eneste sted å bruke de, vil du har de skoene i lang lang tid. Og da selvfølgelig smøre de og alt det shitte der.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har vært for sløv med pussing av mine sko (toppmodellen) og de begynner å bli slitte nå :\ Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Adidas predator er til å annbefale! Har silt med den type adidas sko lenge nå, og liker det veldig godt! Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hmm, jeg husker jeg hadde mine i hvertfall to sesonger og de så nesten nye ut.. Klarte bare ikke hive noen som ikke var slitt og passa foten ***perfekt***.. Tror ikke tyven hadde noen særlig glede av dem for å si det slikt.. Hater det evinnelige maset i starten om å "gå inn" fotballskoene med vann.. Gnagsår helvete deluxe.. Deilig å ha noen sko som bare sitter helt nydelig.. *sigh* Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Av en eller annen grunn har jeg aldri hatt problemer med gnagsår.. Det predator paret jeg har nå kjøpte jeg 2 dager før Norway Cup, og spilte hele turneringen med de uten om å få gnagsår.. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hold deg unna Nike! Værre sko skal du lete lenge etter! Adidas Copa Mundial eller Predator er høyst anbefalt. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Trenger ikke gå etter no toppmerke! Jeg syns Adidas er bra, sitter som klistrett til foten, kanskje litt for vell klistret syns noen? Akkurat nå har jeg Umbro sko, ikke værst, men blir litt dårlig kvalitet føler jeg. Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Nike Mercurial Vapor -_-; Endret 8. juni 2006 av ~Joakim~ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hadde Nike Vapor en stund for en sesong eller to tilbake.. De skaper bare trøbbel! Alle jeg kjenner som har/har hatt de har fått gnagsår :S Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Bruk pengene på alkohol i stedet. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Akkurat nå bruker jeg Predator Absolute, og er mer enn fornøyd. Har 2 forskjellige Absolute sko, og begge sitter som støpt på foten Har også en del predator pulse, og de er også å anbefale, for de sitter like godt som Absolute Har et par TunIt, men har ikke brukt dem så meget, da jeg prøver å selge dem, men det er en meget god sko, hvis du har en fot som ikke er altfor bred, da den er en mellomting mellom Predator og Vapor. Har et par Nike Mercurial Vapor, noe jeg ikke anbefaler hvis du har brukt adidas før. Nike Vapor passer best til smale føtter, det er hvertfall min oppfatning.. Sumert: Adidas #1 Nike #2 Endret 8. juni 2006 av TeggY Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) diadora og lotto har digge sko. Passer godt for folk som har litt brede føtter. har aldri likt adidas, nike og umbro siden de ikke passer føttene mine. http://www.diadora.com/webapp.diadora.com/...alcio/index.jsp http://www.lottosport.com/ Endret 8. juni 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 For guds skyld, spillte kamp i dag med mine nye nike sko, ALDRI IGJEN! 1 omgang og jeg må ut med gnagsår på begge føttene, ikke nok med det, skone er bare dirtt. kjøp Adidas, kos deg! Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du nå er det vel slik at når du kjøper nye sko skal du gjerne gi de noen kamper å spille og gå de inn. Du er da inget unntak fra regelen du heller.. Og ikke minst de fleste har da for vane (uavhengig av skinn eller ikke) å gjøre skoene søkkvåte og gå de inn.. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Så jeg bør gjøre de våte før bruk? Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det er hvertfall det jeg har gjort med alle mine fotballsko opp gjennom årene.. Dynka de i en 10-liters bøtte påknyti på foten din med fotballsokker og hele pakka, og gått rundt med de et par timer.. Former seg mye fortere etter foten din.. Og selvfølgelig smøre de inn med minkolje elns når de tørket igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå