Gå til innhold

Snoking på harddisker (Norsk Målungdom)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-10 10:31, skrev Simen1:

Noen som så TV2-repotasjen i går? TV2 har fått tak i data fra en PC til Norsk Målungdom og avslørt medlemsjuks.

Har TV2 lov til å snoke på harddisken selv om de fant PC'n i en søppelkontainer? Snoker dere på harddisker dere finner kastet?

Bah, straffelovens §145, 2ledd gjelder innbrudd i annen manns data. data man finner i søpla er neppe "annen manns" sin, isåfall er det renovasjonsverket sitt, ikke målungdommen. jeg pleier ikke å lete etter gammelt hardwareskrap i søpla, men hadde jeg funnet en disk så hadde jeg nok tatt en kjapp titt og sett på hva det var på den. målungdommen har dritt seg ut opppetter ørene, og å anmelde TV2 for datainnbrudd er bare et patetisk dårlig forsøk på å ro seg ut av det. jeg håper idiotene i NM blir dømt til et lang opphold bak murene.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-10 10:31, skrev Simen1:

Noen som så TV2-repotasjen i går? TV2 har fått tak i data fra en PC til Norsk Målungdom og avslørt medlemsjuks.

Har TV2 lov til å snoke på harddisken selv om de fant PC'n i en søppelkontainer? Snoker dere på harddisker dere finner kastet?

Ville ikke stolt alt for mye på at dette ikke er ulovlig. Har du data du ikke vil andre skal se, så kast da for all del ikke pc'en uten at du wiper disken.

Jeg har en del kunder som krever å få beholde selve diskplaten når en hdd ryker og det er garanti. Leverandørene godtar dette uten spørsmål :smile:

Lenke til kommentar

Anyway: Det er utrolig tilfredstillende når slike ting kommer for dagen. Synd at de ødelegger for alle andre som sårt trenger midler.

Denne ballen har så vidt begynt å rullle, det kommer sikkert flere avsløringer i de nærmeste dagene. Trust me.

Putt dem inn, og lær dem hvordan man svinger hammer`n.

"NORGE TRENGER FLERE EUROPALLER" :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...