ReVolvolution Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei. Da har jeg fått hentet hjem godbilen endelig! Nå skal ting begynne å gjøres, men ettersom dette er en budsjettbil, så blir den beholdenes harry-faktoren, og ingenting veldig dyrt vil bli kjøpt inn.. Litt fakta: B23 E 136 HK (sprek!) (100 kW) DIN 5-D Rutene er nå sotet, men er gjort såpass dårlig at jeg må rive det av og gjøre det selv. Litt rust her og der skal også taes. Utstyr: Servo El. vindu x 4 El. speil Skinnseter framme og bak (deilige) AC Sony CD/mP3 spiller Alufelger 17 tommer og masse meir. Skal gjøres: Bygge stereoanlegget skikkelig Fikse tak-trekket Lakke/pusse frontleppe Skifte frontrute Sette inn turbo (kanskje!) Ellers, noen kommentarer til hva jeg bør gjøre med bilen? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Den var jo ganske fin Men sotingen kunne du spart deg for, heller tatt en lysere soting over hele istedet. Blir det 940-motor eller no kanskje? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Heftig! Godt å se enda flere 240er her ;D Og jeg hater deg dypt fordi du har el. speil og el. vinduer..! Få på litt lister og kos nå, så blir det pent.. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Det blir nok en gammel turbomotor som kommer til å sitte i etterhvert.. Har ikkje råd til 940 motor endå.. ZyreX: El speil og el vinduer er orginalt på den.. Koster masse å fjerne det, så jeg gidder ikke.. Lister er på vei! Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 så jo veldig hel og pen ut den da.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 ZyreX: El speil og el vinduer er orginalt på den.. Koster masse å fjerne det, så jeg gidder ikke.. Lister er på vei! 6266671[/snapback] Jepp, veit.. og hvorfor fjerne? det eier jo.. Lenke til kommentar
gibson_sg Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) heisann! ser på eine bildet at du sto på ferjekaia i volda.. kor du henta bilen? :-) Og kor er du fra? fin bil forresten:-) Endret 8. juni 2006 av gibson_sg Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Hentet bilen på Hareid og kjørte den til Bergen.. Måtte kjøre gjennom hele Vassendgutane-land på veien ja.. Heh.. ZyreX: Trudde du hatet meg dypt jeg, men det var vel ironi kentsor: Bilen er veldig hel og pen.. Litt småfiks er det jo, litt lister etc som mangler men setter på i morgen.. Lakking av leppen også.. Endret 8. juni 2006 av Dalet Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Oppdatering: Frontleppe og støtfanger, samt listen framme på bilen er fikset. Bilder kommer snart. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Den ser jo ut som en riktig staselig herregårdsvogn der den står Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Enig.. Har på død og liv alltid ønsket meg en slik bil, nå er endelig drømmen i oppfyllelse! Kommer med flere bilder etterpå Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Grattis med en 240 herregårdsbil Ser jo pen ut denne da. Har egentlig lyst på en 245 jeg også,istede for 244`n jeg har nå. Glad jeg også har 2xel.vinduer foran. Edit: Hva betalte du for den? Endret 10. juni 2006 av Zemeckis Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 12 lakser med felger og masse ekstrautstyr.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Det var veldig billig for en så fin bil Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Den er gått 465 000 da.. Nettopp innkjørt.. Men motoren er overhalt og ser rett og slett ny ut! Endret 10. juni 2006 av Dalet Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Men bilen trenger ikke nødvendigvis å være i dårlig stand fordi om den har kjørt langt da Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 du skulle hatt den nyere type bakluke. den der er en rustbombe vanligvis.. hehe. og det vet jeg av egen erfaring. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Ja, vet at dem ruster fælt.. Dem som er nyere er vel galvanisert? (correct me if im wrong) .. Men denne luken ser jo rimelig bra ut.. Har noen bobler med vinduet, men det skal jeg fikse.. Dremel Endret 10. juni 2006 av Dalet Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) _______slettet_________ Endret 13. juni 2006 av Pallesen Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Den så fin ut, ganske velholdt Er døra åpen eller har den slått seg? (på bildet) Hvor mye betalte du for den forresten? Endret 11. juni 2006 av skyhawk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå