Gå til innhold

[email protected] på 1.7 volt. 3dmark avsluttes etter game delene!

DevianX

Anbefalte innlegg

Jeg har klokket mitt system fra [email protected]. Og volten er på 1.7. den booter også opp på 1.625 volt. men 3dmark se avsluttes alltid ette de fire første testene uansett volt. Hva kan være galt? merk dere at den avsluttes på nesten samme sted hvis jeg kjører på 1.625 til 1.7 volt. Men høyere volt kommer 3dmark se lengre. Men det er maks 1 test lengre.

Jeg har kjørt burn in wizard på sisoft sandra 2002 pro. og der klikker den ikke i de hele tatt. Men når jeg prøver å spille spill, pleier pc'en å plutselig reboote. Dette er som sagt på laveste volt som er 1.625. Øker jeg her også vil spille holde lenger.

Kan noen hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres litt høyt ut ja, er nok det som fører til ustabiliteten... Noen komponenter takler nok så mye men langt fra alle...

Abit KX7-333-R * Athlon XP1800+@2000+

Gainward GF4Ti4400 "GS" @295/650

Corsair 512MB DDR XMS2700 CAS2

2xWD Caviar 80GB 8MB Cache RAID0

Plextor 16/10/40x * 52x Creative

Telenor Avidi 1024/256

[ Denne Melding var redigert av: klure på 2002-10-10 11:14 ]

Lenke til kommentar

Jeg har funnet synderen i mitt system. Hvis jeg overskrider mer enn 112fsb på mitt system blir grafikk kortet mitt gåen. Da er fsb på den for høy. Resten av systemet fungerer maksimalt. Det jeg trenger er et hk med lock, slik at jeg får låst fsb på pci og agp. Da vil jeg nå ganske høyt på mitt system. ¨Nå kjører jeg [email protected] på 1.525 volt. Og systemet kan kjøre helt på 2.6 med volten på 1.650 stabilt. Men ikke til spilling. Siden da blir hastighetene på agp porten for høy.

Jeg vil takke dere på formuet at dere hjalp meg til å finne ut av problemet.

Kan du forresten nevne et bra hk som støtter ddr400 og hvis har agp/pci lock?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...