Gjest member-101642 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Tok dette biletet her ein dag. Blura det litt i photoshop. Kom med KONSTRUKTIV kritikk. Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Fine farger og fint landskap. Synes det er en spennende eksponering, som kanskje kunne vært gjort litt mer utav. Tenker da først og fremst på komposisjon. Hadde du gått litt lavere og nærmere, slik at personen hadde kommet lengre opp (og til høyre) og fylt mer av bildet, tror jeg det ville vært mer spennende. Det er en fin siluett, men kan som sagt brukes enda bedre. Samtidig kunne du ha flyttet solen ut mot venstre, synes den blir for midtstilt slik den er nå. Fungerer noen ganger, men med en person på bildet, tror jeg det ville vært bedre. Liker ellers den buede linjen landskapet gir. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Et pent bilde, men personen bør kanskje være litt mer tydelig ja. Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Pent bilde !. Tatt på dagtid eller??. Kamera?. Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Synes bildet var kult som det var... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Tatt om kvelden i byrjinga av mai. Canon IXUS 50. Manuelle innstillingar, sjølvsagt. Endret 11. november 2017 av member-101642 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Rått bilde,,, vet ikke hva jeg skal si,, men et av de peneste jeg har sett Lenke til kommentar
TKV Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det var et pen bilde! men enig med efikkan Lenke til kommentar
araziel Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Enig i at personen kunne tatt litt mer av bildet til høyre, men samtidig kunne han godt vært så stor han er nå. Det som jeg synes trekker ned er stranda til høyre som på en måte forstyrrer. Legger ved en i farta edit for å vise hva jeg mener kunne vært en 'bedre' komposisjon. ( Samtidig var det et kjempebra bildet da, men du ba om kritikk ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå