jamez Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hei folkz... Nuh er min nye skjerm på plass. Jeg er nydelig fornøyd! Ikke bare ser skjermen ser den nydelig ut på skrivebordet, avslått! Men, ting ser fantastisk bra ut med bilde på skjermen også... Meget bra responstid (no ghosting). Kontrastfullt og skarpt bilde. Fargebalansen er super, men litt lysere enn jeg er vant til på min gamle CRT. Instillinger og sånt er også enkle og greie. Skal jeg være pirkete, så kan det nevnes at det er en aning dårligere kontrast i de to nederste hjørnene, men det er lite, og jeg trenger et mørkt testbilde for å påpeke dette. Stilig at man kan koble til en DVD-spiller, video, eller playstation (composite tilkobling)... Perfekt på gutterommet... Bildet blir bra. Har ikke prøvd veggmontering, men foten er jo også så lekker at det blir nok ikke aktuelt. Enda :wink: Jeg bytta til et blått chieftecDragon kabinett også nå, og til min store glede matcher blåfargene perfekt. Sølvdetaljene passer også supert til Logitechs Cordless desktop optical. (men logitech burde hatt en blå framfor svart versjon)... Konklusjon: For 7100kr er dette en helt rå 17" LCD. Betyr design og stil noe på ditt skrivebort finner du nok ikke bedre alternativ!! Dog godt mulig du finner bedre bilde, men klarer du ikke å nøye deg med denne fine kvaliteten så er du FOR kresen... Løp og kjøp :wink: Takk til easypc for god service. (kom og leverte skjermen på døra (etter litt venting)...) .-Jamez.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå