Fake-finski Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=28182. Jeg skla holde meg under 7500kr. Jeg skal bruke den til gaming, PS osv.. Noen som har forslag til at jeg kan spare penger eller lingnende, post =) kabinett er random btw. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei! Det er bra bortsett fra strømforsyningen som er dårlig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Fake-finski Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Hvordan annbefale du da? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 For eksempel denne vil duge: Fortron-Source 400W 120mm, 24pin, SATA 449 kr Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Din handlevogn med endringer.. Her er handlevognen din med et par endringer.. 39kroner over budsjett, men da har du en dobbelkjerne-cpu i stedet, omtrent like god ram, og en skikkelig psu som holder. EDIT: Handlevognen er også optimalisert for å handle fra én butikk, i dette tilfellet shg.no. Endret 7. juni 2006 av tore_v1 Lenke til kommentar
Fake-finski Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Ok2k. takk :!: edit: men det jeg sliter med er NET_SENDPACKET error i cs derfor satser jeg på pci nettverkskort. Endret 7. juni 2006 av Fake-finski Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er ikke så langt opp i pris for et vanilla 7900GT...holder litt lenger da Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er ikke så langt opp i pris for et vanilla 7900GT...holder litt lenger da 6263258[/snapback] Eventuellt gå for et 7900GT og ikke dobbelkjerneprosessor. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 My bad.. Byttet nettverkskort.. DC-cpu vil holde lenger når du bruker pc'en til PS og andre tunge applikasjoner, men selvfølgelig, om du bruker den fortrinnsvis til spill ville jeg prioritert et 7900GT. Lenke til kommentar
Fake-finski Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Tusen takk for alle svar. Men helt til slutt. følger det med kjølepasta til den CPU vifta jeg satt opp, eller er det med i i prossesor paken? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kjølepasta følger ikke med, nei. Er det ikke like greit å gå for AM2 system, mtp. fremtidige oppgraderinger? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg greide ikke dy meg.. Jeg satt opp et par forandringer til, men er 200 over budsjettet ditt. Kutt ned på godteri i et par uker, så har du spart inn det. Handlevogn igjen.. AMD 3700+ cpu, 7900GT, og en annen Zalman kjøler til cpu, og den beste termiske pastaen jeg har brukt til dags dato, AS5.. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hey FAKE!!! Ny pc på gang ja... Ikke dårlig :o) Jeg ville brukt litt mer penger på 2gb ram, så får budjsettet heller ryke... Og vil anbefale Thermaltake Big Typhoon til cpu kjøler... Kanskje også byttet vifta på det skjermkortet du eventuelt kommer til å kjøpe... Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ok2k. takk :!: edit: men det jeg sliter med er NET_SENDPACKET error i cs derfor satser jeg på pci nettverkskort. 6263233[/snapback] Jeg hadde også dette problemet før, og jeg tok bare å skrev "netsend stop" i kjøp på start menyen.. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Din handlevogn med endringer.. Her er handlevognen din med et par endringer.. 39kroner over budsjett, men da har du en dobbelkjerne-cpu i stedet, omtrent like god ram, og en skikkelig psu som holder. EDIT: Handlevognen er også optimalisert for å handle fra én butikk, i dette tilfellet shg.no. 6263229[/snapback] Det der er jo en single core prosessor. x2 3800+ er dual core. Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Kjøp heller denne CPU-en: AMD Athlon 64 3500+ Du vil ikke merke forskjellen fra 3500+ til 3700+, da cachen er det eneste som skiller dem.(Også sparer du et par hundre elns) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg hadde ikke valgt D-Link som nettverkskort... D-Link er det mye galt med. Linksys derimot har jeg ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå