mobilfreek Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 er glad for at jeg ikke er sønnen hans er en venn av meg som spiller litt for mye pc så lærern hans som er pc freek drev å sjekket hvor mye han spillte på xfire profil osv å sendte mail til faren om det. så han tok bort allt hvor man kunne se hvor mye han spillte osv Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Litt for mye kontroll ute å går der ja. Synes "sønnen" skal få spille så mye han orker, uten at det går utover karakteren hans. Når det begynner å gjøre det, kan man trappe ned kraftig, evt anen straff. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 haha lol. nice. tenker man sånn så er det fint at man er den eneste i familien som kan data. men så er det jo plagsomt når halve slekta ringer vert 5min og lurer på noe da.. for 25år siden så var jo fatter en av de råeste på toten innen pc da .. men da drev de med BASIC(eller hva det nå heter) og det er jo så langteklig at det er vondt å se på... hvis man spørr fattern om BASIC så er man opptat de neste 3 timene .... hehe. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Bwahahaha! That's what we call ownage, and I'm a ninja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå