Thor. Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 ja pappa har settet opp et program som kontrolerer pc bruket.men jeg synnes det er litt kjipt og lurer på om noen vet om en måtte å hacke det. har funnet noen metoder selv. men de finner han ut av. hjelp trenges desperat. Heisann, dette er far (ja det er faktisk faren). Synes det var litt leit å lese dette her , men jeg er glad for at folk har svart som de har gjort. Faren din er en større nerd en deg vettu :-)Forresten, du kjørte bra på trialen i dag. Synes dette er et gullkorn Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 haha, lo litt av den ja. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Hahaha Sikker på at det var faren da? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Hahaha Sikker på at det var faren da? 6263058[/snapback] Hvis det er det --> herlig genialt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Virker som det er faren ja, han har skrevet flere inlegg i den tråden, og ungen har snakket om at han vil dra til skogs å gjemme seg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Link til tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=587322&hl= Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 hehe, jeg trur han ble tatt på sengen der ja Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 hadde vært rimelig flauest om jeg hadde vært sønnen hans^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Dette må være et 1-1000.000 tilfelle eller noe sånt! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Dette må være et 1-1000.000 tilfelle eller noe sånt! 6264855[/snapback] Ikke når faren sitter på en ganske grundig logg over hva sønnen gjør. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Altså, det at en av foreldrene er bedre med data enn barna. Føler at det ike er så normalt. De fleste foreldre jeg kjenner til er amøber når det kommer til generel bruk av pc. 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Vel, er jo ikke så utenkelig egentlig. En del som er foreldre til yngre tenåringer nå om dagene har jo ofte drevet med data i sine ungdomsdager de også. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Altså, det at en av foreldrene er bedre med data enn barna. Føler at det ike er så normalt. De fleste foreldre jeg kjenner til er amøber når det kommer til generel bruk av pc. 6266864[/snapback] Tja, jeg tror da ikke det er så unormalt. De fleste av dagens foreldre har vokst opp med de tidlige datamodellene, og bruker også data aktivt på jobben. Jeg er for eksempel ti ganger dårliger i data enn fatter'n, men så kan jo jeg ikke så stort heller. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Hmm.. kan stemme dette, men jeg komenterer etter egen erfaring! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Hehe, fatter kan en del om pc. Bestemor også Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Bestemor?! haha, min bestemor har aldri rørt en pc tror jeg. Ikke vil hun det heller, for det er bare noe tull ifølge henne! Moren min er den type som man må forklare det samme om å om å om igjen når det kommer til pc! Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Dette er så utrolig bra gullkorn at det er sykt. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Hehe, fatter kan en del om pc. Bestemor også 6268736[/snapback] din bestemor http://break.com/index/grannygamer5.html hun eier sikkert meg Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Bestemor?! haha, min bestemor har aldri rørt en pc tror jeg. Ikke vil hun det heller, for det er bare noe tull ifølge henne! Moren min er den type som man må forklare det samme om å om å om igjen når det kommer til pc! 6269268[/snapback] Det er sant! Hehe, fatter kan en del om pc. Bestemor også 6268736[/snapback] din bestemor http://break.com/index/grannygamer5.html hun eier sikkert meg 6269308[/snapback] Hey, ikke mobb Btw, det er VG, MSN og litt forum det går i da.. Ikke spilling Endret 8. juni 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå