Vetlite Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Ok! Men trommisten i The Who, er ikke han er av verdens beste?Har hørt at han er veldig god, har litt The Who på pc`en, men blir mest Ccr og The Kinks her, hehe. Og Nirvana seff. 6266605[/snapback] Greit nok med Nirvana,de hadde gode låter og fenget til en hvis grad men mener foo fighters er bedre. Men når det kommer til trommis så er det bare to navn i min lytteverden. Neil Peart og Brian Downey. Endret 11. juni 2006 av Vetlite Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Nirvana - The man who sold the world (Box-Chinese Version Disc 1)Nirvana - The man who sold the world Unplugged 6289960[/snapback] den er på unplugged in new york-plata ja, i tillegg til samlealbumet "nirvana"...jeg tror ikke den finnes på noen studioalbum. det er forøvrig david bowie og ikke nirvana som har skrevet låta. Endret 11. juni 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Virker til tider på dette forumet at det er "politisk korrekt" å hate alt som blir for "stort" / selger mye. Likevel kan jeg se at en som digger wanke-metal ikke kan forholde seg til Nirvana på samme måten som de som har vokst opp med musikken. Personlig er jeg mer fan av Alice In Chains når vi snakker om grunge-perioden. Soundgarden syns jeg blir for kjedelig om jeg skal høre på en hel plate. Pearl Jam har aldri klart å toppe seg etter Ten. Ikke hørt den nyeste plata tho Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Virker til tider på dette forumet at det er "politisk korrekt" å hate alt som blir for "stort" / selger mye. Likevel kan jeg se at en som digger wanke-metal ikke kan forholde seg til Nirvana på samme måten som de som har vokst opp med musikken. 6290702[/snapback] Spar meg. Det går an å ikke like Nirvana av den enkle grunn at en synes at Nirvana er drit også. Finnes noen av oss som har vokst opp med Nirvana, og likevel hater det. Det "Du hater det bare fordi det selger"-argumentet er så evig oppbrukt. Kom med noe nytt. Hilsen en som har vokst opp med Nirvana, og hater det. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Kåffer hata du Nirvana?? Skjønner det bare ikke jeg! Kurt var en utrolig bra låtskriver, hadde en helt spes stemme! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hvorfor hater du [sett in band som jeg liker her]! Skjønner det bare ikke jeg! [sett inn komponist i nevnte band her] er utrolig flink låtskriver! Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Hæ? Ka du bable om :S Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Virker til tider på dette forumet at det er "politisk korrekt" å hate alt som blir for "stort" / selger mye. Likevel kan jeg se at en som digger wanke-metal ikke kan forholde seg til Nirvana på samme måten som de som har vokst opp med musikken. 6290702[/snapback] Spar meg. Det går an å ikke like Nirvana av den enkle grunn at en synes at Nirvana er drit også. Finnes noen av oss som har vokst opp med Nirvana, og likevel hater det. Det "Du hater det bare fordi det selger"-argumentet er så evig oppbrukt. Kom med noe nytt. Hilsen en som har vokst opp med Nirvana, og hater det. 6298339[/snapback] Har aldri sagt at samtlige som ikke liker Nirvana ikke liker dem pga deres populæritet. Likevel så er det ikke å komme unna at mange band mister integritet (blant lyttere/fans) når de blir virkelig store. U2 f.eks. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 TLZ, hva mente du med det? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 han mente følgende: selv om en musiker er talentfull, betyr ikke at alle mennesker automatisk liker musikken hans. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Skjønner det!! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Akkurat det med en "Nirvana-periode" i livet stemmer ganske så bra med meg. Husker jeg kjøpte Nevermind som 9-åring (moro å ha eldre søskenbarn osv å herme etter). Hadde egentlig ikke noe særlig behov eller lyst til å høre på musikk i den alderen, men etterhvert ble det hardere saker og man kan si at Nirvana var det som førte meg inn i rockens verden. Liker fortsatt Nirvana, men synes det kan bli litt kjedelig i lengden. Akkurat det med Courtney Love, tja hva kan en si om det? Kurt er dau uansett... Come as you are, Smells like teen spirit og All apologies er i hvertfall geniale Endret 14. juni 2006 av Arrosiach Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Elsker Come As You Are! Men har begynt å hørt på Aneurysm og Plateua og breed i det siste. Liker dem også! It`s Better To Burn Out Than To Fade Away Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Endel av teoriene deres er helt feil, Nirvana blei ikke store fordi kurt blei død. Fordi Nevermind blei gitt ut i 1991 som er 2,5år før Kurt ble funnet drept. I Usa alene har det blitt solgt over 10millioner eksemplarer av Nevermind som er det mest populære albumet til Nirvana. Jeg har mine tvil om at 10millioner mennsker har blitt lurt til å kjøpe albumet. Nirvana har enkle riff, geniale tekster og Gutta oppnådde det den ville. Leve av musikken sin og får frem budskapet. Jeg personlig er stor tilhenger av Nirvana og har alle studio albumene og de fleste dvdene. Endret 14. juni 2006 av kcobain Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Kcobain: bra du er fan, men har du hørt om sangen I Smell Sex And Candy? Den syns jeg var bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå