Getaway in AA Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 kan hende det med Nirvana-periode, er 17år nå, og hører mye på Nirvana, før var det mest smell like teen spirit, hehe! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Nirvana er konge, garage band med vokalist med hasj stemme Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Nirvana er konge, garage band med vokalist med hasj stemme Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Nirvana er konge, garage band med vokalist med hasj stemme 6267289[/snapback] I give you 100 points. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg vet at den ene personen fra Nirvana spiller i Foo Fighters, men noen som vet hva han andre gjør? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Nja, jeg begynte å høre på Nirvana etter å hørt på Metal i endel år. Så teorien stemmer hvertfall ikke med meg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Nirvana er vel greit nok det. De har en del bra sanger, men er ikke noe spesielt. Tror Kurt Cobain og hans død har hatt mer å si for bandets popularitet enn selve musikken. Av grunge-band liker jeg mye bedre Soundgarden. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg vet at den ene personen fra Nirvana spiller i Foo Fighters, men noen som vet hva han andre gjør? 6267830[/snapback] trommisen dave grohl er gitarist og vokalist i foo fighters ja. bassisten, krist novoselic, har spilt i en rekke mindre kjente band etter perioden i nirvana. han har dessuten avslått et tilbud om å spille i foo fighters. han pensjonerte som musiker i 2003, men det er allikevel mulig han har et soloalbum på trappene. han er forøvrig politiker (demokrat) i washington. vil du lese mer, finner du det her: http://en.wikipedia.org/wiki/Krist_Novoselic Endret 8. juni 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Takk for den! Hmm, jeg har faktisk ikke Foo Fighters på pc`en! Kor var Limeware igjen...... derja. hehe Ok, visste ikke at han var vokalist, det må jeg høre! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg hater Nirvana. Platt musikk på det beste. Oppskrytt til helvete og tilbake. Koskos 6262925[/snapback] ..går det bra med deg? trenge du hjelp eller noen å snakke med? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg hater Nirvana. Platt musikk på det beste. Oppskrytt til helvete og tilbake. Koskos 6262925[/snapback] ..går det bra med deg? trenge du hjelp eller noen å snakke med? 6268389[/snapback] Nå ville vel trådstarter høre både postitive og negative innslag.. Angrer på at jeg la denne til i "Mine Innlegg", da jeg har på feelingen at denne vil hvilke en stund på forumet.. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Om han ikke Liker Nirvana er ok, men det er ikke oppskrytt til helvete, jeg er enig at Nirvana ville vært mindre kjent om Kurt ikke hadde blitt/tok selvmord! Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Har aldri vært noen stor fan. Jeg må liksom være i humør til å høre på det. Smells Like Teen Spirit er jo en rockeklassiker og er mine ører den beste. Synes også det kan være chill å fyre opp Come As You Are og Lithium. Utenom dette synes jeg Nirvana er tamt og kjedelig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Folk som gjerne kunne levd i dag:Kurt Donald Cobain James Marshal Hendrix Elvis Aaron Presley Tupac Amaru Shakur John Lennon! Men slik er det ;( 6265682[/snapback] Cliff Burton. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 bleach er vel beste skiva til nirvana.. ingenting som slår school og about a girl Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ville fort fyrt opp Pelle Ohlin og Terje Bakken på den listen. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Nirvana er konge bra.. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Er Det noen som vet om noen norske sider jeg kan bestille Nirvana stuff i fra? Helst Scandinaviske lang Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Lurer på om The Man Who Sold The World, var det Nirvana som laget den? Finner en ikke på noen av albumene deres :S Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Nirvana - The man who sold the world (Box-Chinese Version Disc 1)Nirvana - The man who sold the world Unplugged in New York. Smells like teen spirit LIVE tar jo helt av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå