Getaway in AA Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Det er bra. List opp deres favoritter da Mine er Half The Man I Used To Be Polly You Know You`re Right Smell Like Teen Spirit About A Girl Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ka musikk du like da? 6262972[/snapback] Prog og slikt. Sier seg egentlig selv at jeg ikke liker Nirvana da. 6263022[/snapback] hahaha, nei det sier ingenting. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Øre som hører, jeg hører hvertfall den beste grunge som finnes i musikkens verden når jeg lytter til nirvana. tekstene dems er ubeskrivelig bra. 6263755[/snapback] Bare jeg som ikke skjønner noe av dem? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det er bra.List opp deres favoritter da Mine er Half The Man I Used To Be Polly You Know You`re Right Smell Like Teen Spirit About A Girl 6263838[/snapback] Breed Lounge Act Smells Like Teen Spirit Something in the Way Stay Away Territorial Pissings Sliver All Apologies Pennyroyal Tea The Man Who Sold The World (Bowie cover) Og ja, Nevermind er favoritten. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Syntes nå muligens Nevermind er tidenes mest oppskrytte album, skjønner ikke at det kan ha vært så utrolig stort som det er. Dessuten liker jeg In Utero mye bedre. Heart-Shaped Box og Come as you are er mine favoritter. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Nirvana er helt greit med en del gode låter, men langt i fra noe superband. Hvis Kurt ikke hadde tatt kvelden så hadde de langt på vei vært glemt i dag tror jeg. Dessverre så bidrar dødsfall/selvmord til at mange artister får en langt høyere status i ettertid enn de strengt tatt fortjener. Myter og mysterier i forbindelse med slikt selger. At Courtney Love er en beregnende b*tch er vel hevet over enhver tvil; titusener av menn blir drevet i døden av gale kvinnemennesker hvert eneste år (for all del; dette går den andre veien og), Kurt er ikke noe spesiell av den grunn. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Favoritt låtene mine: Come as you are Rape Me Heart Shaped Box Where did you sleep last night Smells like teen spirit Lake of Fire Lithium Something in the way. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvis Kurt ikke hadde tatt kvelden så hadde de langt på vei vært glemt i dag tror jeg. Dessverre så bidrar dødsfall/selvmord til at mange artister får en langt høyere status i ettertid enn de strengt tatt fortjener. Myter og mysterier i forbindelse med slikt selger. 6264680[/snapback] Word Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Jepp, men faen at alle gode artister skal dø! Enten av overdose, medisiner eller andre grunner! Folk som gjerne kunne levd i dag: Kurt Donald Cobain James Marshal Hendrix Elvis Aaron Presley Tupac Amaru Shakur John Lennon! Men slik er det ;( Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 legger til George Harrison jeg.. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Ka han spilte igjen? Har hørt nanvet , men ikke så mye om personen! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ingenting slår Bleach. Paper Cuts ftw. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Mine Nirvanafavoritter Dive Mexican Seafood Floyd the barber Lake of fire Something in the way Beezewax Mollys Lips Where did you sleep last night Polly Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ka han spilte igjen?Har hørt nanvet , men ikke så mye om personen! 6265798[/snapback] Gitar i The Beatles. Syntes også Cliff Burton kunne levd, tidenes bassist. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Ok! Men trommisten i The Who, er ikke han er av verdens beste? Har hørt at han er veldig god, har litt The Who på pc`en, men blir mest Ccr og The Kinks her, hehe. Og Nirvana seff. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ok! Men trommisten i The Who, er ikke han er av verdens beste?Har hørt at han er veldig god, har litt The Who på pc`en, men blir mest Ccr og The Kinks her, hehe. Og Nirvana seff. 6266605[/snapback] Hakke peiling Holder Danny Carey i Tool som min personlige favoritt hvertfall Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jupp Keith Moon (The Who) var stor. Nirvana Unplugged er meget bra. Ellers er Anoursym er solid låt. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Er han også død :S Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jupp Keith Moon (The Who) var stor. 6266714[/snapback] "moon the loon"...han var vel mest kjent for å være klin gæren. angående nirvana synes jeg det låter helt greit, men jeg setter sjelden på nirvana-plater av eget initativ. jeg har inntrykk av at det er et slags gateway-band for mange; et band som løfter dem ut av tyggispop/trance-hengemyra og inn i rockens verden. jeg har også hørt folk snakke om at de har hatt en "nirvana-periode", så det er vel kanskje et band man vokser fra med tida og som er mest populært blant yngre tenåringer.. de skal forresten ha kred for å gjort et knallbra cover av bowies the man who sold the world. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå