Gå til innhold

Endelig alle platene til Nirvana

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bra.

List opp deres favoritter da ;)  Mine er

Half The Man I Used To Be

Polly

You Know You`re Right

Smell Like Teen Spirit

About A Girl

6263838[/snapback]

Breed

Lounge Act

Smells Like Teen Spirit

Something in the Way

Stay Away

Territorial Pissings

Sliver

All Apologies

Pennyroyal Tea

The Man Who Sold The World (Bowie cover)

Og ja, Nevermind er favoritten. :)

Lenke til kommentar

Nirvana er helt greit med en del gode låter, men langt i fra noe superband. Hvis Kurt ikke hadde tatt kvelden så hadde de langt på vei vært glemt i dag tror jeg.

Dessverre så bidrar dødsfall/selvmord til at mange artister får en langt høyere status i ettertid enn de strengt tatt fortjener. Myter og mysterier i forbindelse med slikt selger.

At Courtney Love er en beregnende b*tch er vel hevet over enhver tvil; titusener av menn blir drevet i døden av gale kvinnemennesker hvert eneste år (for all del; dette går den andre veien og), Kurt er ikke noe spesiell av den grunn.

Lenke til kommentar
Hvis Kurt ikke hadde tatt kvelden så hadde de langt på vei vært glemt i dag tror jeg.

Dessverre så bidrar dødsfall/selvmord til at mange artister får en langt høyere status i ettertid enn de strengt tatt fortjener. Myter og mysterier i forbindelse med slikt selger.

6264680[/snapback]

Word

Lenke til kommentar
Ok!  Men trommisten i The Who, er ikke han er av verdens beste?

Har hørt at han er veldig god, har litt The Who på pc`en, men blir mest Ccr og The Kinks her, hehe.

Og Nirvana seff.

6266605[/snapback]

Hakke peiling :dontgetit:

Holder Danny Carey i Tool som min personlige favoritt hvertfall :)

Lenke til kommentar
Jupp Keith Moon (The Who) var stor.

6266714[/snapback]

"moon the loon"...han var vel mest kjent for å være klin gæren.

angående nirvana synes jeg det låter helt greit, men jeg setter sjelden på nirvana-plater av eget initativ. jeg har inntrykk av at det er et slags gateway-band for mange; et band som løfter dem ut av tyggispop/trance-hengemyra og inn i rockens verden. jeg har også hørt folk snakke om at de har hatt en "nirvana-periode", så det er vel kanskje et band man vokser fra med tida og som er mest populært blant yngre tenåringer..

de skal forresten ha kred for å gjort et knallbra cover av bowies the man who sold the world.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...