Getaway in AA Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 har nå alle orginalplatene til Nirvana, dette har jeg ventet lenge på 1- Syns dere Nirvana er bra, positivt og negativt 2- Tror dere han tok selvmord, eller var det Courtney Love som drepte han (jeg holder på den siste, kanskje hun ikke gjorde det fysisk, men hun hadde noe med drapet å gjøre) 3- Syns dere dem er verdens beste band? (var) Mvh Joachim G Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg hater Nirvana. Platt musikk på det beste. Oppskrytt til helvete og tilbake. Koskos Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Jaja, vet du mye om dem da, hørt mange sanger siden du kommer med en sånn påstand? Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hørt nok til at jeg kan uttale meg, ja. Vet ikke mye om dem, og det synes jeg strengt tatt ikke er nødvendig heller. Jeg lar musikken snakke for seg selv. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Ok, greit nok! Liker du ikke Half The Man I Used To Be heller? Ka musikk du like da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg hater Nirvana. Platt musikk på det beste. Oppskrytt til helvete og tilbake. 6262925[/snapback] 100% enig med deg. Og ja, har hørt nok til å kunne uttale meg i massevis Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ka musikk du like da? 6262972[/snapback] Prog og slikt. Sier seg egentlig selv at jeg ikke liker Nirvana da. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Korsen det? Er ikke så inne på musikktyper så hva er prog? Mvh Joachim Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Synes Nirvana har mange bra sanger, men lite i forskjell til hva de har laget. Alle plater utenom Nevermind høres nesten helt lik ut. Hvordan kan man komme med påstand om han tok selvmord eller ble drept? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nirvana FTW, genial musikk. Live er best Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nevermind eier totalt balle! Resten har jeg ikke hørt noe spesielt av, men Nevermind svirrer ofte på cd spilleren. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Hva jeg mener me den teorien? Hva dere tror skjedde! Om dere vet ka som skjedde i 1994? Det er jo ikke bevis på noe, det ble bare anslått at han tok selvmord, og Courtney Love er ei syk kjerring! Hun har jo nettop mistet barneretten igjen på ungen til hun og Kurt :S Lenke til kommentar
arianar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg synes Nirvana og Kurt er heftig sløsing med energi, tid og penger ... tviler ikke på den påvirkningen de har hatt på musikkhistorien, men jeg synes det er et kapittel vi godt kunne vært foruten. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Men hva syns dere er dumt med dem? Er det det tekstene handler om, det som skjedde me Kurt? Beskriv hvorfor og ikke bare ``jeg syns dem er en skandale osv`` Mvh Joachim G Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nirvana er/var et meget bra band, var favoritten min for en del år siden. Synes fortsatt det er meget bra, men hører ikke så ofte på det. Ang. selvmordet osv... har jeg ingen formening. Verdens beste band er de nok ikke. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Takker, litt positivt Verdens beste band er i mine øyne Metallica Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nirvana - Smells Like Teen Spirit.mp3 dundrer ofte på anlegget Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nirvana er vakkert og flott musikk, elsker dem rett å slett ,RIP Kurt Donald Cobain Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nevermind albumet var det de fikk til. Mange av sangene ligner mye på hverandre. Noe oppskrytt Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Øre som hører, jeg hører hvertfall den beste grunge som finnes i musikkens verden når jeg lytter til nirvana. tekstene dems er ubeskrivelig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå