Dura Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg vurdere kjøp av en BenQ-Siemens S68 Aluminium mobil, og så ser jeg de har problemer med programvaren (firmwear 20). Det jeg lurte på er om de i dag selger telefonen med firmwear 30, eller er det en sak man må ordne selv, isåfall hvor og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Burns Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg vet ikke hvem frimwear de selger med. Det kommer sikkert ann på når telefonen kom til butikken. Men uansett er det gratis å oppgradere telefonen. Har selv en siemens som jeg har prøvd å oppgradere via s.o.a. Det fungerte helt fint, og telefonen ble en helt annen. Idiotsikkert. Problemet er at det tar litt tid før man kan laste ned den nyeste firmware'n via s.o.a. Så de får den først på verkstedene, deretter blir det lagt ut slik at man kan laste den rett ned på telefonen. Vet ikke om du er kjent med det. Men med ett par taste trykk på telefonen, så starter den å søke etter det nyeste firmware'n som er lagt ut. Og finner den noe nytt, så er det bare å bekrefte nedlastingen, så ordner telefonen resten selv. Ganske så genialt. Skjønner ikke at ikke flere produsenter henger seg på den løsningen.. Lenke til kommentar
Burns Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Glemte å nevne at det også er gratis å gjøre det på ett service senter. Det gjør de mens du venter. Det er i hvertfall min erfaring.. Lykke til med kjøp av telefon. Synes s68 er en stilren telefon. Min søster har en slik, og den fungerer veldig bra til sitt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå