[dR]MiljO Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Heisann! Har nettopp kjøpt meg et nytt hovedkort: Sapphire radeon xpress 200 crossfire.. Mne så har jeg et problem når jeg prøver å installere windos.. den sier at den ikke finner noen harddisk, og at jeg eventuelt må installere drivere... man ser at hardisken er kobla til, så d er driverene som er problemet! men jeg har da ikke noen drivere på diskett som det står jeg må ha.. hvor får jeg tak i drivere, og hvordan går jeg fram? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Gå på websiden til produsenten av hovedkortet, og last ned driverne som trengs for SATA kontrollen (regner med at det er de du mangler) Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 finner det ikke jeg.. noen som gidder å skjekke om dere finner den? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Hvordan hovedkort ? Produsent og betegnelse Edit: jeg er blind Endret 7. juni 2006 av tZar Lenke til kommentar
tZar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 http://www.sapphiretech.com/en/driverfiles/147.zip og http://www.sapphiretech.com/en/driverfiles/148.zip hvis jeg ikke tar feil da.. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 bare å legge inn på diskett og sette i under instalasjon? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Regner med det... husk F6 da, slik at den faktisk laster driverne Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 må jeg legge inn begge linkene? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvem vet, taper du noe på å prøve det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå