Gå til innhold

Er det verdt å kjøpe en W810i?


Anbefalte innlegg

Jeg har i dag en K750i, er det da noe poeng i å kjøpe en W810i??

Er det ikke i bunn og grunn samme telefon, bare W810i er litt mer musikkvennlig?

De har vel samme menyer og alt?

 

Har også vurdert en Nokia 6131, noen som har erfaring med den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil si at forskjellene mellom K750 og W810 er så små at det ikke er verdt oppgraderingen. Kjøp heller et større minnekort og et godt headset (HPM-70) så kan du bruke K750'en som musikkspiller.

 

For info om Nokia 6131 er det en egen tråd om denne under brukertester. Mye fin info der :-)

 

-snubbel

Lenke til kommentar

W810i har 1.9 mot 1.8" skjerm, noe man lett kan se dersom man åpner telefonboken på telefonene og holder dem ved siden av hverandre. W810i har EDGE, en genial superrask måte å surfe på nettet, dersom man ikke bor ved en europavei eller storbyog kan bruke 3G. W810 har flere artige kameralyder. Tastesettet på W810i er endret slik at det ike kommer fuktighet inn rundt joystick som på w800 og k750. Menyvalg er som på W600i, oppdaterte og mer brukervennlige i forhold til k750i. Noe mer ....?

Lenke til kommentar

Hmm... ja, har selv begge disse mobilene.

Og på papiret er det ikke store forskjellene på disse mobilene, det er helt sant.

Men i virkeligheten er W810 en betydelig forbedret K750.

Alt er raskere, kamera er bedre, skjermen er betydelig bedre og mer lyssterk, det eneste kjipe med W810 er at det ikke er linse deksel.

Hva er alternativet ditt da?

W810 er en knallmobil det, og den anbefales!

:)

Lenke til kommentar
Alt er raskere, kamera er bedre, skjermen er betydelig bedre og mer lyssterk, det eneste kjipe med W810 er at det ikke er linse deksel.

6263287[/snapback]

Trodde den ikke hadde AF jeg? :ermm:

 

Edit:

Beklager, min feil.

Trodde det var en annen telefon jeg.

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar
Hmm... ja, har selv begge disse mobilene.

Og på papiret er det ikke store forskjellene på disse mobilene, det er helt sant.

Men i virkeligheten er W810 en betydelig forbedret K750.

Alt er raskere, kamera er bedre, skjermen er betydelig bedre og mer lyssterk, det eneste kjipe med W810 er at det ikke er linse deksel.

Hva er alternativet ditt da?

W810 er en knallmobil det, og den anbefales!

:)

6263287[/snapback]

 

Alternativet er å kjøpe en Nokia 6131 + en Ipod....

Lenke til kommentar

Tenkte å skaffe meg W810i selv, men smører meg med tålmodighet og venter på W950i. Den ser jo genial ut for de som er ute etter en "ren" musikktelefon.

 

http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner..._se_w950i/23479

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...m=pp1&pid=10391

 

Har forøvrig Nokia 3100 nå, som jeg har hatt siden den kom ut i 2003. Er mildt sagt lei. Får håpe W950i er verdt å vente på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...