Gå til innhold

Noen andre en meg som vil lage nye looks?

Anbefalte innlegg

Noen ganger kjeder jeg meg. liker å drodle litt, feks nye looks til wow :p

wow22fr.jpg

Noen andre som gjør dette og har noe og dele? Og er dette "bra nok" til å bli et look i WoW? Ble ihvertfall fornøyd med denne sist religionstime :yes:

EDIT: Nytt bilde, og ja det er et sverd :p La til "stats" :thumbup: og det er laget for hånd med en dårlig blyant, så ikke forvent max symetri etc :blush:

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan får jeg bildet større?

6262837[/snapback]

Det er 301x320 :/

Selve staven så jo ikke så værst ut, men jeg synes den enten burde være 'mer' usymmetrisk, eller mer symmetrisk.. den skeive klumpen på toppen ser ikke fin ut.

Lenke til kommentar
hvordan får jeg bildet større?

6262837[/snapback]

Det er 301x320 :/

Selve staven så jo ikke så værst ut, men jeg synes den enten burde være 'mer' usymmetrisk, eller mer symmetrisk.. den skeive klumpen på toppen ser ikke fin ut.

6262980[/snapback]

Det er da et sverd?

Lenke til kommentar

sdsdsd3hq.th.jpg

handofthdfsdf9hc.th.jpg

Hvordan gjør jeg bildet like stort som bildet i første posten? Jeg vil ikke ha en liten boks hvor det står 2323X2334

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Hvordan gjør jeg bildet like stort som bildet i første posten? Jeg vil ikke ha en liten boks hvor det står 2323X2334

På den Image-Shack siden du laster opp kan du velge størrelse.. jeg gikk for en dristig 800x600 :p Er sånn "brett ut-liste" der med forskjellige størrelser :)

Lenke til kommentar

På den Image-Shack siden du laster opp kan du velge størrelse.. jeg gikk for en dristig 800x600 :p Er sånn "brett ut-liste" der med forskjellige størrelser :)

6267231[/snapback]

ok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...