MyBigMouth Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Ok, se denne først Så spør jeg, er det ekte? Er det det, eller er bare lyden synca feil? Allikevell, det er sikkert bare det at lyden er synca feil, (tror jeg), men hva synes dere? Personlig synes jeg dedt er det råeste jeg har sett! i love this video. most instrumental guitar videos ive seen just has a guy raping the shit out of his guitar and im amazed by it and then thats it. but when i saw this i was amazed, hes raping his guitar, but its a fuckign SICK SONG, and i keep listetning to it over and over (ps im not really a guitar player) Har den vært oppe før, så ikke post old, bare trykk report Endret 7. juni 2006 av MyBigMouth Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Hmm....hvist du ser 03:35 ut i sangen..så ser dere/du noe som ikke stemmer....men, der spiller han live, det er nokk lagt på orginalen over. Slutten var vel og litt tvilsom Endret 7. juni 2006 av kt600 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 One of the best instrumental guitar pieces ever. Just incredible Hi, i have had a lot of comments about this getting out of sync. Unfortunately this is nothing to do with me(works fine on my comp, and i have re-uploaded it numerous times), so i cant fix it . It may be something to do with the codec i used, but either way, it is a youtube prob. Sorry guys, and glad to have gotten so much positive feedback about it Jeg var nok litt for rask. Men allikevell, veldig bra... Lenke til kommentar
Tronnelol Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det er bare lyden som ikke er i sync med vidoen.. John Butler spilte den da jeg så han live i London.. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Skulle ikke være noen i veien for at dette er ekte. Viser nok en gang hvorfor akustisk gitar er heftigere enn el! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Nydelig. Han er utrolig med gitaren. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Viser nok en gang hvorfor akustisk gitar er heftigere enn el! 6267997[/snapback] Søtt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Viser nok en gang hvorfor akustisk gitar er heftigere enn el! 6267997[/snapback] Søtt 6279241[/snapback] Javel? Jeg vil si det er tøffere å se John Butler spille, enn å se Petrucci wanke i vei uten mål og mening. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Viser nok en gang hvorfor akustisk gitar er heftigere enn el! 6267997[/snapback] Søtt 6279241[/snapback] Javel? Jeg vil si det er tøffere å se John Butler spille, enn å se Petrucci wanke i vei uten mål og mening. 6300998[/snapback] Ja? Om du lar wankinga til Petrucci stå for alt som har med el så er vel kasse heftigere. Men jeg vil si at el-gitar er mye bøsere. Kasse gitar er kjempetøft det og, spiller nesten like mye på kassa mi som på el'n. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Kasse og el, er to forskjellige ting da. De kan ikke sammenlignes... Kanskje i utseende da. Men det blir som å sammenligne en fele, med en bass, fordi "de ligner"... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg bryr meg ikke om hvor flink personen er, så lenge den han/hun spiller er pent. Det er tonene som gjelder, ikke hastigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå