uro Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei, holder på og arrangere Lan-Party ved navn "For The Win 06". Trenger i den forbindelse en logo som kan brukes på siden vår og en som kan brukes som lik på andre sider som reklamerer for oss. Men desverre kan ikke jeg noe spes i bilde redigering og sånt. Så lurer da på om noen kunne være så snille og lage en til oss? Partyet arrangeres i forbindelse med Verdensdagen for Psykisk helse og jeg arrangerer for en frivillig organisasjon kalt Mental Helse Halden, så se på det som hjelp til en frivillig organisasjon. Den som gjør det får helt fri hender men vi har bare et ønske at den blir litt lys og ikke altfor stor, og helst avlang da så den passer på siden vår (ikke oppe ennå), ellers har den som gjør det helt frie hender. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg laget denne.....som ikke passet noen av kravene dine. men nå har jeg laget den Lenke til kommentar
uro Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg laget denne.....som ikke passet noen av kravene dine. men nå har jeg laget den 6262950[/snapback] hehe takk Den var faktisk kul Enkel og kul. Og den gjør så t-skjorter blir en del billigere enn med fre fire farger. Skal se om jeg klarer og få den inn på siden uansett jeg. Hvis andre har forslag så er jeg åpen for de også. Jo flere logoer jo flere og velge imellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå