janfredrik Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei, skal arrangere et lan snart, men trenger et påmeldingsskjema. Har søkt, båre på hotscripts og her på forumet, men her var det bare innlegg fra 2002. Så, er det noen som vet om et greit enkelt påmeldingsscript? Lenke til kommentar
meron Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Dette er vell såpass enkelt å lage sjølv at det knapt nok folk som legger det ut til andre. Med litt modifisering kan du vel bruke dette: http://www.scriptsearch.com/cgi-bin/jump.cgi?ID=11043 ? Lenke til kommentar
robgar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvortid er dette lanet ? Mulig jeg har et selvutviklet system klart om det ikke er i altfor nær fremtid. Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det ligger jo endel treff hvis du søker etter påmelding her på forumet se her Og da spesielt denne tråden, kanskje ? Hvis det er det du er ute etter, da... /k Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Dette er vell såpass enkelt å lage sjølv at det knapt nok folk som legger det ut til andre. Med litt modifisering kan du vel bruke dette: http://www.scriptsearch.com/cgi-bin/jump.cgi?ID=11043 ? 6263566[/snapback] Det er er uaktult, har brukt det før (til en spørreundersøkelse) og det var ille. Det ligger jo endel treff hvis du søker etter påmelding her på forumetse her Og da spesielt denne tråden, kanskje ? Hvis det er det du er ute etter, da... /k 6265147[/snapback] Takk, men ingen har noen eksakt link til et script på hotscripts altså? Det er vanskelig å søke der Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Du kan vurdere phpTicket som jeg har utviklet, ikke noe proff stuff, men det fungerer til det formålet jeg har utviklet det til. Det har fremdeles en god del bugs, men jeg jobber med dem og fjærner dem når jeg finner dem. Jeg garanterer ingenting i forhold til stabillitet og sikkerhet, men kan nevne at jeg ikke har hatt problemer med det. Du finner det her: phpTicket. (Eneste kravet jeg stiller til alle som ønsker å bruke det er at credit til meg ikke fjærnes). Ellers kan en endre så mye en vil i skriptet, men send meg gjerne bug reports. edit: btw, det er en god del tekster i hver fil som du må/bør endre på... Endret 12. juni 2006 av MapSter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå