Kimelimm Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 det er første gang jeg er i denne delen av forumet, men jeg har hørt mye om slike "Piratkopi" meldinger, som kommer i hjørnet på desktopen, en kamerat av meg lastet ned en ulovlig MSN 8.0 (ikke beta) så kom det en melding opp på skrive bordet, er dette sant? er det mulig at det kommer slik melding som; You have Piratecopies at your computer. Please contact your jaja samma det" er det mulig? har aldri lagt merke til det? noen som har sett dette? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 De som kjører en ulovlig Windows XP (ikke gyldig key) vil få en slik melding. Lett om komme rundt - bare å kjøpe en korrekt lisens. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 jeg vet ikke om jeg har ekte XP, jeg brukte en brent cd... men har aldri fått en slik melding enda, har hatt det snart 1/2år Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 det er første gang jeg er i denne delen av forumet, men jeg har hørt mye om slike "Piratkopi" meldinger, som kommer i hjørnet på desktopen, en kamerat av meg lastet ned en ulovlig MSN 8.0 (ikke beta) så kom det en melding opp på skrive bordet, er dette sant? er det mulig at det kommer slik melding som; You have Piratecopies at your computer. Please contact your jaja samma det" er det mulig? har aldri lagt merke til det? noen som har sett dette? 6262505[/snapback] Jepp ! har sett den meldingen et par ganger hos folk... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 hadde vært litt gøy og se? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg vet ikke om jeg har ekte XP, jeg brukte en brent cd... 6262720[/snapback] Så du vet ikke om du har kjøpt den eller ikke? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) antar at den ikke er kjøpt da den er ikke downloadet, det vet jeg Endret 7. juni 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Om CDen er brent eller ei har for så vidt lite å bety, det er CD-nøkkelen som er viktig her. Har du ein gyldig lisens som ikkje er nytta på andre maskiner vil du kunne oppdatere som du vil og ikkje få melding om at du har ein piratkopi. Har du derimot ikkje ein gyldig lisens, det kan være ein CD-nøkkel du fekk av ein kompis eller fant på nettet vil du ikkje kunne oppdatere etter du har oppdatert til Windows Genuine Advantage saken og du vil få melding om piratkopiering nede i hjørnet. Men kva meinte du med MSN 8.0, har den noko med saken å gjere? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Man kan ikke stole 100% på validering, installerte en XP, godkjent aktivering men ikke validering. Ringte til MS og fikk en "nøkkel" på mail, funket ikke den heller.. Til slutt fikk vi det til via kjøkkendøra men hva som er/var årsaken vet jeg ikke. (ikke ms heller) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kjøkkendøra? Har lest om fleire som har hatt kluss ja, men du skal jo ha ditt på det reine, bør være MS sitt problem, ikkje ditt. Kan også måtte få ny kode når du installerer XP på nytt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Kjøkkendøra? 6262905[/snapback] Hehe ! MS-teknikeren visste ikke heller hva/hvor feilen var så fikk en ny veiledning over tlf.(kjøkkendøra) Den nye koden ble ikke godkjent heller når jeg brukte "nøkkelen" Dette var validering, ikke aktivering, den gikk greit den.... Endret 7. juni 2006 av jarmo Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Der var det minsanten et uhyre interessant programnavn å google gitt... Endret 7. juni 2006 av zjulik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå