Gå til innhold

rar melding om Piratkopiering i Windows?

Anbefalte innlegg

det er første gang jeg er i denne delen av forumet, :innocent: men jeg har hørt mye om slike "Piratkopi" meldinger, som kommer i hjørnet på desktopen, en kamerat av meg lastet ned en ulovlig MSN 8.0 (ikke beta) så kom det en melding opp på skrive bordet, er dette sant? er det mulig at det kommer slik melding som; You have Piratecopies at your computer. Please contact your jaja samma det" er det mulig? har aldri lagt merke til det? noen som har sett dette? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er første gang jeg er i denne delen av forumet, :innocent: men jeg har hørt mye om slike "Piratkopi" meldinger, som kommer i hjørnet på desktopen, en kamerat av meg lastet ned en ulovlig MSN 8.0 (ikke beta) så kom det en melding opp på skrive bordet, er dette sant? er det mulig at det kommer slik melding som; You have Piratecopies at your computer. Please contact your jaja samma det" er det mulig? har aldri lagt merke til det? noen som har sett dette? :hmm:

6262505[/snapback]

Jepp ! har sett den meldingen et par ganger hos folk...

Lenke til kommentar

Om CDen er brent eller ei har for så vidt lite å bety, det er CD-nøkkelen som er viktig her. Har du ein gyldig lisens som ikkje er nytta på andre maskiner vil du kunne oppdatere som du vil og ikkje få melding om at du har ein piratkopi.

Har du derimot ikkje ein gyldig lisens, det kan være ein CD-nøkkel du fekk av ein kompis eller fant på nettet vil du ikkje kunne oppdatere etter du har oppdatert til Windows Genuine Advantage saken og du vil få melding om piratkopiering nede i hjørnet.

Men kva meinte du med MSN 8.0, har den noko med saken å gjere?

Lenke til kommentar

Man kan ikke stole 100% på validering, installerte en XP, godkjent aktivering men ikke validering.

Ringte til MS og fikk en "nøkkel" på mail, funket ikke den heller..

Til slutt fikk vi det til via kjøkkendøra men hva som er/var årsaken vet jeg ikke.

(ikke ms heller)

Lenke til kommentar
Kjøkkendøra? :hmm:

6262905[/snapback]

Hehe ! MS-teknikeren visste ikke heller hva/hvor feilen var så fikk en ny veiledning over tlf.(kjøkkendøra)

Den nye koden ble ikke godkjent heller når jeg brukte "nøkkelen"

Dette var validering, ikke aktivering, den gikk greit den....

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...