Kimelimm Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 i Matrix filmene, så jeg at de sloss som noen dokker, hva heter den sporten? er det Kung-Fu eller noe? første gang jeg er i denne delen av forumet Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er det ikke Ju-Jitsu de bruker a? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 De bruker jo på en måte all slags type kampsport, men det er for det meste kung fu de fikk opplæring i når de lagde filmen. Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det de bruker i the Matrix skal jo være en slags blanding av alle stiler. Men jeg ville kalt det film-Kung-Fu Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Hadde likt å ha samme type "treningsmaskin" som de har... Plugger en dritt inn i hodet, etter en kort stund kan du alt Edit: Hadde hatt en fin liste med noen folk jeg gjerne hadde brukt det på! Endret 14. juni 2006 av xerminx Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Såkalt film-kung fu.. Altså kung-fu med kabler som får deg til å hoppe bedre o.l Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kung fu/wushu. Poser sporter. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Den sporten som bruker wodden doll som treningspartner er Wing Chun som riktig nok er en avart av Kung Fu. Bruce Lee trente Wing Chun før han utviklet sin egen stil. Jeg har trent det selv og det kan anbefales. Effektiv og hard. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 OT: (Gale)Dahle: Er det noe du egentlig ikke har gjort (med unntak av sykkelturen da selvsagt)? Hvor får du trent slikt i Norge? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg trente rimelig aktivt en stund. Det gikk for det meste i fotball før jeg begynte med helsestudio. Da jeg ikke ville bli for stor (venner av meg er i Norges eliten) trente jeg mye fitness. Squash og Wing Chun ga meg bevegeligheten jeg ønsket I Oslo kan man trene det meste. Dessuten er treningsmiljøet rimelig lite i Norge. Jeg spilte squash med norges eliten (fikk dunk) og wing Chun var et suppliment til det jeg egentlig trente for: fin kropp men med bevegelighet. Var og støttekontakt når jeg trente og barna mine spiste alt jeg hadde av mat. Det eneste de ikke likte var tunfisk i vannn på boks. Dette levde jeg av i et år med salater. Kan trygt si jeg var rimelig bra form Men for å besvare spørsmålet trener man Wing Chun på Grunerløkka i Oslo. Da jeg trente var det på Partners på Grønland. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Sprekt Takker og bukker for svaret Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Partner Gym mener du vel? edit : Synd de ikke har det der nå lenger. Endret 10. juli 2006 av And1Baller Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 wing chun er mer håndfekting, shaolin blir vel mer bein fekting etc. er vel de som er mest aktuelle i norge. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kapoeira er egentlig ikke noe av det samme, men det er dritstilig å se på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå