Scotty Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei folkens. Jeg har nylig tatt av reguleringen. Og har lyst til å bleke tennene nå. Hvorfor skjønner dere nok Hvor/hvordan gjør jeg dette? produkter jeg kjøper i butikken? Eller hos tannlegen? Er det noe jeg må gjøre f.eks en gang i måneden etter at jeg først er igang? Scott Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvorfor skjønner dere nok Nei? jeg hadde også regulering. Når jeg tok av så tennene helt fine ut.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvorfor skjønner dere nok Nei? jeg hadde også regulering. Når jeg tok av så tennene helt fine ut.. 6262394[/snapback] fordi de ikke så helt fine ut kanskje? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Altså _Scotty_ du må jo pusse tennene når du har regulering da.. eller var du redd for å ødelegge tannbørsten? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Man bleker jo tenna for å få de hvitere. Etter at reguleringen er tatt av er jo tennene helt fine. Og jeg pusser de 2 ganger hver dag osvosv... Men jeg vil ha de enda hvitere. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hva er best når man skal bleke ting? jo klor, men huskt det må være så rent du får det uten at det går over i gass, den utvanna klorinen du finner i kjøkken skapet holder ikke, ta en stor slurk og la det være i munnen i 1 minutt, du kan selv velge om du svelger det etterpå eller om du spytter det ut, spiller ingen rolle da du dør uansett, men du vil ha de hviteste tenne i hele likhuset. PS, for å dekke meg selv får søksmål: ikke gjør dette da er du en idiot, en dø idiot. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det er ikke mange dagene siden det var en tilsvarende tråd. Mange blemidler i vanlig handel er skadelig for tannkjøttet og emaljen. Dette er ting for fagfolk (dvs tannlegen). Husk også at vanligvis er tenner noe farvet og ikke blenda-hvite. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 http://www.beautyline.no/gotoproduct.asp?id1=1581 Dette er "gjør det selv" versjonen pakken som mange tannleger bruker... Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 TVshop er jo en sikker vinner, derfor: http://www.tvins.com/m4n?oid=555&_locale=3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå