Shotgun Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har kjøpt meg denne addon, og lurer på følgende: Er det et trygt sted å oppbevare gjenstander? Eller er det andre fanter som hjemsøker denne plassen også? Er livredd for å legge igjen dyrbare gjenstander, men prolemet er at jeg begynner å bli vel tung... Drømmer selvfølgelig om et lite pent hus, men økonomien strekker ikke til. Lenke til kommentar
AuronZ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har kjøpt meg denne addon, og lurer på følgende: Er det et trygt sted å oppbevare gjenstander? Eller er det andre fanter som hjemsøker denne plassen også? Er livredd for å legge igjen dyrbare gjenstander, men prolemet er at jeg begynner å bli vel tung... Drømmer selvfølgelig om et lite pent hus, men økonomien strekker ikke til. 6262262[/snapback] har Wizard tower selv. og ja du kan dumpe tinga dine der.;D det er jeg ganske sikker på får jeg har dumpa jævlig (unnskyld ordbruket) mye der. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Takker for svaret, AuronZ. Da har jeg lempet fra meg en hel haug med utstyr. Håper for all del det ligger der når jeg kommer tilbake... Lenke til kommentar
AuronZ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Takker for svaret, AuronZ. Da har jeg lempet fra meg en hel haug med utstyr. Håper for all del det ligger der når jeg kommer tilbake... 6263764[/snapback] det skal det gjøre og ingen årsak Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 er det ikke bare å lage en ny save rett før du dumper dem da. gå ut og kanskjee gå kjapt igjenom en hule elns komme til bake og ligger det ikke der så load opp igjnen det gamle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå