Gullstad Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Lurte på hva det beste programmet for og laste ned musikk med på Linux er. (gratis musikk som ikke har den stygge © selvfølgelig) ;-) Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Regner med at du tenker på et fildelingsprogram... Jeg vil anbefale Gtk-Gnutella! Det ligger i pakkearkivet til Ubuntu ihvertfall så det er bare å starte Synaptic å innstalere, eller skrive "sudo apt-get install gtk-gnutella" Kan vel skrive "yum install gtk-gnutella" på Suse? Lenke til kommentar
Gullstad Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Kan vel skrive "yum install gtk-gnutella" på Suse? 6262448[/snapback] Bare en måte å finne ut det på, hvis du er mann (bruksanvisninger phø ) - mulighet for direkte link? Endret 7. juni 2006 av Gullstad Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Om du kjenner til eMule/eDonkey, så prøv aMule for Linux. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/GiFT giFT støtter foreløbig gnutella, ares, openFT og fastTrack Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg bruker Limewire, noe som funker veldig bra. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg bruker Limewire, noe som funker veldig bra. 6265024[/snapback] Som ikke fungerer i Linux...? Lenke til kommentar
torma Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jo, LimeWire finnast i linuxversjon Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Kan vel skrive "yum install gtk-gnutella" på Suse? 6262448[/snapback] Bare en måte å finne ut det på, hvis du er mann (bruksanvisninger phø ) - mulighet for direkte link? 6262669[/snapback] Skulle gjerne funnet det ut om jeg brukte Suse... Her i gården går det i Ubuntu Hvis du er mann så hadde du funnet det på Google aMule funker også greit, men jeg synes aldri jeg får noe i nærheten av den samme hastigheten der som jeg gjør på Gtk-Gnutella... Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 For SUSE: http://www.thejemreport.com/mambo/content/view/254/42/ Følg den guiden, start YaST(Ikke yum, det er fedora core), velg "Software management"(Aner ikke hva det heter på norsk, sikkert programvareadministrasjon), og søk etter gtk-gnutella. Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Azureus (Bittorrent) er best for musikk-album og film FrostWire (en spinnoff á LimeWire) er best for "krims-krams" ..begge klientene krever Java installert, men dette er ikke lenger noe problem under Ubuntu i hvertfall: `sudo apt-get install sun-java5-jre' så er den inne ..IMHO dette så klart.. Lenke til kommentar
Gullstad Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 For SUSE:http://www.thejemreport.com/mambo/content/view/254/42/ Følg den guiden, start YaST(Ikke yum, det er fedora core), velg "Software management"(Aner ikke hva det heter på norsk, sikkert programvareadministrasjon), og søk etter gtk-gnutella. 6266972[/snapback] Takker så mye. Lenke til kommentar
Gullstad Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Hvis du er mann så hadde du funnet det på Google 6266943[/snapback] Østrogenpillene mine liker ikke google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå