Daniel Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 I morges skulle jeg slå på telefonen min, en SE P900 jeg kjøpte brukt i januar. Dette ville den ikke ha noe av. Hvis jeg prøver å slå den på, spiller den bare av åpningsanimasjonen, og stopper der. Etter en liten stund slår den seg av igjen. Er det noe jeg kan gjøre med det selv, eller må den sendes inn til reparasjon? Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du kan prøve å starte telefonen uten minnekort først dersom du har denne i. Dersom telefonen starter uten den så vil det bety at der er feil i minnekortet. Du kan også lete etter det siste programmet du installerte ettersom det kanskje var denne som forårsaket det. Huk av for vis skjulte filer i windows [andre kommandoer dersom du bruker linux] og bla gjennom system mappen på minnekortet til du finner det programmet som du installerte sist. Du kan også lete etter mistenkelige filer som watchdog.exe og binpda.exe og lignende og slette disse Du kan i verste fall lete etter Sony ericsson Codes som er forskjellige tallkombinasjoner som du trykker for å f.eks. slette alt på telefonen til originalinnstillinger. Håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå