Edmund Blackadder Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Heisann. Før idag, så brukte jeg TS 2, Skype osv uten problemer, men plutselig så fungerer ingenting som har med mic å gjøre. Ikke lydavspilling, på TS (Teamspeak) så er jeg automatisk "muted", og på skype får jeg feilmelding når jeg prøver å ringe noen... Hva i huleste er det som skjer her? Kan ikke huske jeg kan ha gjort noe for at dette skulle skje. Jeg bruker mic til daglig, så jeg håper noen kan finne en løsning kjapt. Endret 7. juni 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Ingen som vet noe? Er avhengig av mikrofon om dagen. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hadde et lignende problem selv. Men desverre aner jeg ikke hvordan jeg løste det. Har du prøvd å oppdatere drivere? Kan ikke si noe mer relevant nå desverre.. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Plutselig så har det funket igjen for meg nå... Hørte av en jeg snakket med at hvis et program som bruker Mikrofon kræsjer, så kan det affektere alt som har med den mikrofonen/Lydkortet å gjøre. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ja det er sant! Var faktisk det som krasjet det til meg også når jeg tenker meg om. Jeg tror det var et Adobe Audition som krasjet med Skype eller noe sånt. Uansett, bra det fungerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå