-mads Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har tenkt å kjøpe disse hodetelefonene. Noen erfaringer eller anbefalinger? Et spørsmål, blir 3m litt vel lang ledning? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 3m er jævelig langt. Hvis du skal ha den med deg når du går og sånt. tenk deg at du blig gående med 2,5m i lomme + mp3 spilleren... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 3m er jævelig langt. Hvis du skal ha den med deg når du går og sånt. tenk deg at du blig gående med 2,5m i lomme + mp3 spilleren... 6267837[/snapback] Har selv Skullcandy, og lang ledning er litt kjipt, men jeg bare knyter den i en løs knute å har den i lomma, så det er helt ålreit. Som sagt så har jeg skullcandy selv, ikke samma som du skal ha, men er veldig fornøyd med mine, god lyd og fett design! Go for it Lenke til kommentar
-mads Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 3m er jævelig langt. Hvis du skal ha den med deg når du går og sånt. tenk deg at du blig gående med 2,5m i lomme + mp3 spilleren... 6267837[/snapback] Har selv Skullcandy, og lang ledning er litt kjipt, men jeg bare knyter den i en løs knute å har den i lomma, så det er helt ålreit. Som sagt så har jeg skullcandy selv, ikke samma som du skal ha, men er veldig fornøyd med mine, god lyd og fett design! Go for it 6268543[/snapback] Hvilke har du? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 3m ledning er veldig plagsomt. Jeg har noen sonyklokker med den kabellengden, og kabelen fyller opp lommen. Anblefaler deg å ikke kjøpe headset med så lang ledning dersom det er mp3spiller du skal i hovedsak bruke de til. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hvilke har du? 6269258[/snapback] disse Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) veldig bra headsett trådstarter, har hørt på det selv, god lyd BTW: burde ikke denne tråden vært i "Audio" forumet? Endret 11. juni 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå