Skrollan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hei jeg trenger en kasse å ha Harwaren min i midlertidlig... det skal være så billig som mulig og ha ATX formfaktor... resten blåser jeg i... design å det der... det skal helst ikke koste mer enn 200,- det behøver ikke ha PSU...' takker for alle svar... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Dette er vel det billgste kabinettet i følge prisguide... kommer på ca. 400 inkl. porto vil jeg tro. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) vet om det men det er "litt" dyrt Endret 7. juni 2006 av Skrollan Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 lol, prisen varierer fra ca 200 til 900 Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 har funnet et her: LINK Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Midlertidig? Vel da er vel saken grei, Mekk til en pappkatong e.l. Hvis ting på død å liv må stå fast inni der, så tar du deg bare en tur til Elkjøp eller lignende... Der ligger det så og si alltid et atx chassi å flyter mellom annet EE avfall... Tror du skal slite med å få noe nytt hjem i posten for under 400,- Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) hah... jeg klarte det... jeg fikk kabinettet over hjem for 350,-... og jeg er faktisk oversket over hvor mye man får for 200 kr... Endret 13. juni 2006 av Skrollan Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hva slags kabinett snakker vi da? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) det jeg linker til over¨ dette Endret 14. juni 2006 av Skrollan Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Ja hver sin smak. Min mening er for 14tiss kabinett. Det er kult i en uke så er det stygt. Kjøp et stilrent med en gang! LIAN LI sier bare jeg! Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) hehe... det er en grunn til at jeg skal modde det... jeg synes det så forjævelig ut... så jeg skal personalisere det litt btw: dette er som sagt bare et midlertidlig kabb... jeg skal kjøpe meg yeong yang server kabb senere, men jeg har ikke penger for øyeblikket og skal på lan snart... Endret 14. juni 2006 av Skrollan Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ja og fjern det stygge plastiv greine på sidene forran ihvertfall. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller kjøpt det sever cube kabinettet og lånt penger av mamma'en din. Men noen bakdeler med server, det er jo stort til å ha på LAN osv. Men er du sterk så går nok det fint Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 jeg er VELDIG sterk ... nei da... men greia er at mamma og pappa ikke liker at jeg bruker penger på pc, så jeg fikk ikke lov til å låne penger... Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Kan du ikke styre pengene dine selv Er du under 16? Kjøp et raidmax kabinett fra www.mpx.no Jeg har hatt et par slike, helt kurante til den prisen. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 jeg er under 16 ja.... å jeg bruker pengene mine på hva jeg vill... men jeg kan jo ikke bruke pengene når jeg ikke har dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå