lwtvh Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Noen som har sett denne feilmeldingen foer? Og hva kan eventuelt gjoeres for aa faa access. Dukker opp paa de fleste sider jeg proever aa besoeke. Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Har gaatt gjennom databasen til opera en gang til og soekt rundt paa google. Null svar. Please? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Kanskje.... Har du prøvd google groups? Det kom opp eit par trådar der om det. Ellers trur eg eg har sett ei forklaring gitt av nettverksguruen i Opera om akkurat dette, men har ikkje tid til å finne det akkurat no...skal sjå på det seinare. Ellers kan eit tips vere å sjekke om du har disabla referrer logging (Preferences->Privacy), den bør vere enabla. Edit: 6.05 er forresten ute.... Kva slags os og eventuell brukargruppe (admin, power user, user...) har du? [ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-10-10 11:56 ] Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Har proevd alt, hvis noen har kjennskap til guruen nevnt tidligere saa mottas all hjelp med takk!! Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 BTW, kjoerer paa win xp home edition, status som bruker (webcafe som var snille nok til aa installere oopera for for meg), tror det er duron 1.2ghz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå