Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bypass av sperrede sider på arbeidsplassen

Anbefalte innlegg

Heisannn

Før jeg begynner vil jeg bare si at jeg ikke kommer til å bruke informasjonen her til å missbruke "company policy" :smile:

Så til saken: Arbeidsgiveren min har sperret diverse nettsteder (bl.a. http://www.vg.no). Kommer utenom sperren ved å lese vg gjennom http://www.odalizer.com, men hypotetisk, så blir dette litt slitsomt i lengden. Noen som vet om andre måter å komme utenom sperren på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må du få justert Proxy-servern på øøøøøøøøjobben din, eller prate m ed non hackere som kan dette emd å by-passe proxy'er

mulig de må ta en titt på firewalle'n og i samme s lengen .. den tar og filtrerer ut slike sider den og...

No mer enn dette veit ikke jeg iallefall...

:wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-10 09:23, skrev Lars73:

Heisannn

Før jeg begynner vil jeg bare si at jeg ikke kommer til å bruke informasjonen her til å missbruke "company policy" :smile:

Så til saken: Arbeidsgiveren min har sperret diverse nettsteder (bl.a.
. Kommer utenom sperren ved å lese vg gjennom
, men hypotetisk, så blir dette litt slitsomt i lengden. Noen som vet om andre måter å komme utenom sperren på?

Hva med å surfe hjemmefra istedenfor? Arbeidsgiveren din blir neppe fornøyd hvis du gjør alt du kan for å omgå sperren som de har lagt inn. du kan jo alltids sette opp en proxy på en annen maskin og bruke den, hvis du bare må komme utenom sperrene.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-10 09:40, skrev Shadow_iX:

Da må du få justert Proxy-servern på øøøøøøøøjobben din, eller prate m ed non hackere som kan dette emd å by-passe proxy'er

mulig de må ta en titt på firewalle'n og i samme s lengen .. den tar og filtrerer ut slike sider den og...

No mer enn dette veit ikke jeg iallefall...

:wink:

Hva med å heller holde kjeft hvis du ikke har noe nevneverdig konstruktivt å komme med? Dessuten, har mellomrom knappen din hengt seg opp? Lær deg også hva hacker egentlig betyr.

Lenke til kommentar

Nå var jeg mest nyskjerrig på hvordan man kunne unngå sperrene (helt sant). Hva er feil med å lære noe nytt?? :smile: Om jeg evt. bruker det til noe du anser som moralsk forkastelig har vel egentlig ikke du noe med. At du evt. ikke gidder å hjelpe meg pga. hva du tror jeg vil gjøre med informasjonen, er helt ok..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...