hitokiri Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er du Telenor-kunde kan du sende MMS til en rekke land i hele verden. Det gjelder ikke deg som er kunde hos Netcom. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Trodde Telenor hadde avtaler med flere jeg. Mener å huske at jeg har sendt MMS-er fra både T-Mobile og Orange, men fant ikke dem i listen der. Sendt fra USA. Men det kan hende jeg husker feil også da Uansett, skammelig at NetCom er så elendige. Så enkelt det er å ringe og sende meldinger i dag så bør det være helt problemfritt å sende MMS fra hvor som helst til hvor som helst i hele verden Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Dette bør NetCom få ordnet, dumt at man ikke kan sende mms til venner/familie som er i utlandet. Er jo fint å få en mms med bilde av hvordan det ser ut der nede. NetCom= Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Føler Netcom faller lenger og lenger bak telenor! og virker ikke som de gjør så mye med det!! det syns jeg de burde gjør!! Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Trodde Telenor hadde avtaler med flere jeg. Mener å huske at jeg har sendt MMS-er fra både T-Mobile og Orange, men fant ikke dem i listen der. Sendt fra USA. Men det kan hende jeg husker feil også da Uansett, skammelig at NetCom er så elendige. Så enkelt det er å ringe og sende meldinger i dag så bør det være helt problemfritt å sende MMS fra hvor som helst til hvor som helst i hele verden 6262023[/snapback] Det gjelder ikke å sende FRA men TIL! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Så hvis jeg forstår det rett kan jeg som bruker NetCom sitt nett (TalkMore) sende MMS fra Tyskland og hjem, men ikke fra Norge til Tyskland? Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Så hvis jeg forstår det rett kan jeg som bruker NetCom sitt nett (TalkMore) sende MMS fra Tyskland og hjem, men ikke fra Norge til Tyskland? 6266270[/snapback] ja, sånn er det. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Merkelige greier. Jeg har både sendt og mottatt MMS i Kroatia og Serbia uten noe problemer. Har netcom. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Merkelige greier. Jeg har både sendt og mottatt MMS i Kroatia og Serbia uten noe problemer. Har netcom. 6275149[/snapback] Såvidt jeg forstår det så er det et problem hvis du som Netcom-kunde ønsker å sende mms til utlandet når du er i Norge!? Eller har jeg misforstått artikkelen? Lenke til kommentar
dioX Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Såvidt jeg forstår det så er det et problem hvis du som Netcom-kunde ønsker å sende mms til utlandet når du er i Norge!? Eller har jeg misforstått artikkelen? der holder jeg med deg for da du er i utlandet så låner du jo nettet til det landet og deres avtaler.. mens da du er i norge gjelder de avtalene som står i linken.. (hvis noen skjønte hva jeg mente) Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Såvidt jeg forstår det så er det et problem hvis du som Netcom-kunde ønsker å sende mms til utlandet når du er i Norge!? Eller har jeg misforstått artikkelen? der holder jeg med deg for da du er i utlandet så låner du jo nettet til det landet og deres avtaler.. mens da du er i norge gjelder de avtalene som står i linken.. (hvis noen skjønte hva jeg mente) 6275348[/snapback] Egentlig skjønte jeg det ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg