hardmongo Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) satt sammen av forskjellige bilder jeg har tatt. holdt på en god stund med dette bildet.. synes det funket ganske bra.. har dere noen tanker om det? og bare spør hvis dere lurer på noe Endret 7. juni 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 DÆVEN, det var rått bilde, men litt skummelt også. Keep Up The Good Work! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Må bare ta av meg hatten for deg Hardmongo, du imponerer så å si hver eneste gang. Jobben du har gjort med ansiktet er utrolig bra gjennomført. Hvis jeg skal sette spørsmålstegn ved noe, må det være hvorfor har du plassert en skog som bakgrunn? Er det fordi det er diverse "vekster" i ansiktet også? Jeg sier i så fall ikke at det er feil å gjøre det på denne måten, men jeg lurer på om det var en mening med det? Endret 7. juni 2006 av sentimental Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Dette var et stykke dyktig arbeid!! Det får en si.. Likte spesielt de ansiktene inne i øynene, meget kul detalj. Ellers var alt bare sinnsykt rått. Bra perspektiv på skogen bak. Bra uttrykk i det store ansiktet. Og ikke minst meget bra bildebehandling Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Minner meg litt om Killer Bob, og det er jo slett ikke verst. Glimrende håndtverk, som vanlig. Det beste er at du igjen tråkker utenfor ferdig opptråkkede stier. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Jøss, håper du ikke bruker opp kreativitetskvoten med det første, for det bare kommer og kommer og ... Knallbra bilde, som vanlig. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Grass-man strikes again? hehe. Ser ikke helt hvorfor ansiktet er fylt med grass. Kul ide skal du ha Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 helt fantastisk bra! Utrolig 6/6 soleklart! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Det var stilig, men håret som står opp på sentrum av hodet er litt for dataaktig, man kan nesten se anti-aliasing osv. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 det bildet var drittøft men også litt skummelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå