Zappza Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg la inn ordre på Komplett på mandagsnatt, og den har enda ikke blitt sendt/pakket. Er det bare hos meg de er treige? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Nå er du vel noe utålmodig. Mandag var jo fridag (og når du bestiller seit på natta, så kommer jo din pakke sist i køen), og da hoper det vel seg en del til tirsdagen. Hvis de ikke begynner å pakke ordren din i løpet av i morgen så kan jeg være enig i at de er litt treige, men ikke før det. Endret 7. juni 2006 av Slettet-rXRozPkg Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg la også inn en ordre natt til tirsdag, den ble sendt idag da. Må legge til at jeg bestilte fra 2 andre shopper samtidlig, de ble begge sendt i går. Men tipper det blir sendt i morgen, hvis de har det du skal ha på lager. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg la også inn en ordre natt til tirsdag, den ble sendt idag da. Må legge til at jeg bestilte fra 2 andre shopper samtidlig, de ble begge sendt i går. Men tipper det blir sendt i morgen, hvis de har det du skal ha på lager. 6261289[/snapback] De har det på lager ja. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg bestilte en pakke sending fra Komplett på Søndag ved 18 tiden. Har opplevd at bestillinger har ligget åpen en stund. Ved 19 tiden var den frigjort for plukking. Og kl 09.53 på tirsdags morgen var den ferdig pakket. Kl 14 var den registrert på Stokke postkontor, og kl 19 samme kveld var den i Oslo. I dag morges kl. 11 var den registrert på Sarpsborg pakkesentral, og jeg regner med at de får den inn på Askim postkontor rett over kl 6 torsdags morgen. Det kaller jeg kjapt jobbet. Men som de sier det kommer ann på hvor mye de har å gjøre, av og til går det like kjapt som over, og andre ganger en halv uke før den er klar til plukking. Men så lenge de ikke gir noen garanti for hvor kjappe de skal være, så ser jeg ikke helt problemet med at de bruker opptil 2 dager etter bestilling på å få sendt pakken. (ikke inkludert helligdager) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Komplett bruker tydeligvis nå alltid mellom 24-72 timer på å behandle ordrer. Tidligere sendte de alltid innen 24 timer, dvs samme dag om du bestilte på morgenen. De siste 5 gangene jeg har bestilt (siste året), har de aldri klart å sende på 24 timer. Jeg bestilte i dag klokken 06:00, og den er fremdeles ikke sendt. OBS: Alt har naturligvis vært på lager. Endret 7. juni 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det er derfor jeg ikke bruker Komplett når jeg trenger ting til jobben _fort_. Selv om express-pakkene går fort, hjelper det lite når Komplett ikke gidder å pakke før 2 dager etterpå Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Komplett bruker tydeligvis nå alltid mellom 24-72 timer på å behandle ordrer. Tidligere sendte de alltid innen 24 timer, dvs samme dag om du bestilte på morgenen. De siste 5 gangene jeg har bestilt (siste året), har de aldri klart å sende på 24 timer. Jeg bestilte i dag klokken 06:00, og den er fremdeles ikke sendt. OBS: Alt har naturligvis vært på lager. 6262280[/snapback] De har vel blitt så store nå De sendte bestandig så fort hos meg også Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Bruk netshop;) Bestillte skjermkort fra dem for noen uker siden. Bestillte klokka 10.00 klokka 11.00 var det sendt Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Bruk netshop;) Bestillte skjermkort fra dem for noen uker siden. Bestillte klokka 10.00 klokka 11.00 var det sendt 6262320[/snapback] Jeg vil gjerne bruke en annen butikk, men jeg fant ingen som hadde samme tilbud på Xbox360. Netshop pakker fort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det er derfor jeg ikke bruker Komplett når jeg trenger ting til jobben _fort_. Selv om express-pakkene går fort, hjelper det lite når Komplett ikke gidder å pakke før 2 dager etterpå 6262301[/snapback] mm, komplett holder nok pakkene i køen i 2 dager fordi de ikke gidder å pakke før etter 2 dager har gått... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det er derfor jeg ikke bruker Komplett når jeg trenger ting til jobben _fort_. Selv om express-pakkene går fort, hjelper det lite når Komplett ikke gidder å pakke før 2 dager etterpå 6262301[/snapback] mm, komplett holder nok pakkene i køen i 2 dager fordi de ikke gidder å pakke før etter 2 dager har gått... 6262351[/snapback] Jeg håper inderlig du forsøker å være sarkastisk. Mine bestillinger hos Komplett (inne på lager) har alltid gått raskt. Også ved bestilling før kl 10:00 for levering rett etter kl 15:00 på Oslo S. Men som andre allerede har nevnt. Det var pinse og det kan være lange køer for pakking første virkedag (tirsdag). Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Helt enig, komplett har blitt treigere på å pakke og sende. Før gikk det fort nå står det ofte på netspor "pakkedata registret" Å det kan godt stå en dag eller to før det skjer noe mere. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg håper inderlig du forsøker å være sarkastisk. Mine bestillinger hos Komplett (inne på lager) har alltid gått raskt. Også ved bestilling før kl 10:00 for levering rett etter kl 15:00 på Oslo S. Men som andre allerede har nevnt. Det var pinse og det kan være lange køer for pakking første virkedag (tirsdag). 6262402[/snapback] Det har også vært mange konfirmasjoner (bl.a. min ) så det er sikkert mange som kjøper seg nytt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå