.tomf Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Vurderer å kjøpe den siden den er så billig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 det er nok ikke noe merke. ligner på sånne som man importerer flatpakka fra kina og bygges hos forhandleren Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Det er en kina-pocketcrosser. Tror ikke du skal stole helt på at den har 125cc motor heller Er nok en vanlig 50cc som gjør rundt 40-50 km/t. Det er heller ikke billig, slike får de ned i 2000-3000 kr edit: Ved nøyere ettertanke kan jeg ha tatt feil. Men se heller her. Mye råere minicross for 450 kr mer En annen ting med det bildet, den er tatt bilde av fra to vinkler men motoren ser helt lik ut på begge sider, ser heller ingen gir. Endret 7. juni 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 det står det er full-size, men hør like vel med forhandleren hvor høy den er, evnt. se på den Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Still opp på et seriøst crosser-løp og du vinner. Alle de andre ligger og ruller av latter på start-linja. Grunnen til at den ser lik ut på begge sider er for det det er samme bildet på begge, bare speilvendt. (Og annen farge, som sikkert er mekka i photoshop eller MSPaint). Edit: Ikke samme bildet, men det ene er speilvendt. Endret 7. juni 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg skal bruke den som en moped. Vet at jeg må bruke litt penger på blinkerse, lys osv for å få registrert den, pluss at jeg må kjøre opp for lettmotorsykkel. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Lol, du får ikke registrert den uansett. pluss at det ikke er tenningslås slik at du kan ikke sette den fra deg overalt liksom. Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Den er litt større enn en pocketbike 110 cm eller noe sånt. Har prøvd en, artig leke Det var racing 110 ccm :-D Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 det er jo bare 14" dekk på den jo Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Lol, du får ikke registrert den uansett. pluss at det ikke er tenningslås slik at du kan ikke sette den fra deg overalt liksom. 6267042[/snapback] Og hvorfor ikke? Lurt og gi noen grunner. Og tenningslås kan kjøpes. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Lol, du får ikke registrert den uansett. pluss at det ikke er tenningslås slik at du kan ikke sette den fra deg overalt liksom. 6267042[/snapback] Og hvorfor ikke? Lurt og gi noen grunner. Og tenningslås kan kjøpes. 6279113[/snapback] først og fremst er den for liten. 14" dekk :\ mini-kinacrosserene har 12" uansett må alle merker eu-godkjennes før dem kan bli registrerte. beta sine mopeder ble ikke godkjent fordi dem var for sterke Endret 10. juni 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Lol, du får ikke registrert den uansett. pluss at det ikke er tenningslås slik at du kan ikke sette den fra deg overalt liksom. 6267042[/snapback] Og hvorfor ikke? Lurt og gi noen grunner. Og tenningslås kan kjøpes. 6279113[/snapback] Kan være fordi det er en kina pocket-cross? Får ikke registrert pocketbiken min selv om jeg setter lys, speil og slikt på den. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Lol, du får ikke registrert den uansett. pluss at det ikke er tenningslås slik at du kan ikke sette den fra deg overalt liksom. 6267042[/snapback] Og hvorfor ikke? Lurt og gi noen grunner. Og tenningslås kan kjøpes. 6279113[/snapback] Kan være fordi det er en kina pocket-cross? Får ikke registrert pocketbiken min selv om jeg setter lys, speil og slikt på den. 6281121[/snapback] Ja, beklager at jeg ikke kan så mye om mopeder og slikt da. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Lol, du får ikke registrert den uansett. pluss at det ikke er tenningslås slik at du kan ikke sette den fra deg overalt liksom. 6267042[/snapback] Og, poenget ditt er? Det er heller ikke tenningslås på min moped, men det setter ingen sperre i å sette den ifra meg hvor jeg vil, hørt om hengelås? Endret 10. juni 2006 av christer-R Lenke til kommentar
Grønvik Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Kjøp det dirt king det som gjelder.. det du har bilde a der er sikket ikke bra Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Kjøp det dirt king det som gjelder.. det du har bilde a der er sikket ikke bra 7524092[/snapback] Dirtking er tingen. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 men pocket bike kan jo ikke registreres? eller tar jeg feil? finn deg heller en moped til 5-6K. leter du litt så finner du en godt mekka billig moped =) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Lol, du får ikke registrert den uansett. pluss at det ikke er tenningslås slik at du kan ikke sette den fra deg overalt liksom. 6267042[/snapback] Tja, det er ikke noe tenningslås på en KTM EXC heller, og jeg ville defintivt, uten så mye å tenke over det, tatt KTM-en framfor Kina skrapet der.. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Lol, du får ikke registrert den uansett. pluss at det ikke er tenningslås slik at du kan ikke sette den fra deg overalt liksom. 6267042[/snapback] Tja, det er ikke noe tenningslås på en KTM EXC heller, og jeg ville defintivt, uten så mye å tenke over det, tatt KTM-en framfor Kina skrapet der.. 7527992[/snapback] Så er det vel LITT forskjell i prisen også da . Som han også sa, dette er en midlertidig løsning frem til han får lettlappen. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Ja, det er forskjell i prisen, men var ikke det vi snakket om. Problemet var at en over her sa at det ikke var tenningslås på denne, som det heller ikke er på KTM, parerellen ligger ikke i prisen, men heller at begge ikke har tenningslåser. kjøp heller spiker for 6000kr, denne vil man ikke få på veien uansett hvor mange på BT man bestikker. Endret 18. desember 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå