Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken crosser er dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en kina-pocketcrosser. Tror ikke du skal stole helt på at den har 125cc motor heller :p Er nok en vanlig 50cc som gjør rundt 40-50 km/t.

Det er heller ikke billig, slike får de ned i 2000-3000 kr ;)

edit: Ved nøyere ettertanke kan jeg ha tatt feil. :blush:

Men se heller her. Mye råere minicross for 450 kr mer :thumbup:

En annen ting med det bildet, den er tatt bilde av fra to vinkler men motoren ser helt lik ut på begge sider, ser heller ingen gir.

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar

Still opp på et seriøst crosser-løp og du vinner. Alle de andre ligger og ruller av latter på start-linja.

Grunnen til at den ser lik ut på begge sider er for det det er samme bildet på begge, bare speilvendt. (Og annen farge, som sikkert er mekka i photoshop eller MSPaint).

Edit: Ikke samme bildet, men det ene er speilvendt.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
Lol, du får ikke registrert den uansett. pluss at det ikke er tenningslås slik at du kan ikke sette den fra deg overalt liksom.

6267042[/snapback]

Og hvorfor ikke? :)

Lurt og gi noen grunner. Og tenningslås kan kjøpes.

Lenke til kommentar
Lol, du får ikke registrert den uansett. pluss at det ikke er tenningslås slik at du kan ikke sette den fra deg overalt liksom.

6267042[/snapback]

6279113[/snapback]

først og fremst er den for liten. 14" dekk :\

mini-kinacrosserene har 12"

uansett må alle merker eu-godkjennes før dem kan bli registrerte. beta sine mopeder ble ikke godkjent fordi dem var for sterke

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

6267042[/snapback]

6279113[/snapback]

Kan være fordi det er en kina pocket-cross?

Får ikke registrert pocketbiken min selv om jeg setter lys, speil og slikt på den.

Lenke til kommentar

6267042[/snapback]

6279113[/snapback]

Kan være fordi det er en kina pocket-cross?

Får ikke registrert pocketbiken min selv om jeg setter lys, speil og slikt på den.

6281121[/snapback]

Ja, beklager at jeg ikke kan så mye om mopeder og slikt da.

Lenke til kommentar

6267042[/snapback]

Og, poenget ditt er? Det er heller ikke tenningslås på min moped, men det setter ingen sperre i å sette den ifra meg hvor jeg vil, hørt om hengelås?

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

6267042[/snapback]

Tja, det er ikke noe tenningslås på en KTM EXC heller, og jeg ville defintivt, uten så mye å tenke over det, tatt KTM-en framfor Kina skrapet der..

7527992[/snapback]

Så er det vel LITT forskjell i prisen også da :). Som han også sa, dette er en midlertidig løsning frem til han får lettlappen.

Lenke til kommentar

Ja, det er forskjell i prisen, men var ikke det vi snakket om. Problemet var at en over her sa at det ikke var tenningslås på denne, som det heller ikke er på KTM, parerellen ligger ikke i prisen, men heller at begge ikke har tenningslåser.

kjøp heller spiker for 6000kr, denne vil man ikke få på veien uansett hvor mange på BT man bestikker.

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...