Gå til innhold

Achievements - Ubrukelig etter hvert?

Anbefalte innlegg

Hæ? Nå skjønner jeg ingenting. Han kjøper ikke spill han vanligvis ville kjøpt pga achievements?

6626912[/snapback]

Noen kjøper/låner/spiller igjennom spill de ikke liker kun for å få adchievementpoengene.

Enten er du veldig treig , eller så er jeg ekstremt dårlig på å forklare. Jeg tror det er en liten mellomting.

Som ett eksempel. Jeg hater sports spill. Om jeg var en point-hunter hadde jeg til tross for mitt hat mot sports spill spilt igjennom f.eks ett fotballspill, fordi jeg viste at 1000 poeng ville fått gamerscoren min til å se bra ut.

See?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk er forskjellige. Selv synes jeg det er flaut å ha høy gamerscore.

6624099[/snapback]

Så du gjør deg dårligere når du spiller for å slippe å få achievements?

6626534[/snapback]

Nei, alt jeg sier er at jeg personlig synes det er litt nerdete å ha høy gamerscore. Hadde jeg kunnet velge hadde jeg valgt å ikke ha noen gamerscore. Siden dette er min oppfatning så synes jeg det er litt rart at noen blir opprørt over at folk kan laste ned gamesaves med høye acheivements. Men som sagt, jeg forstår at folk er forskjellige.

EDIT: og for å svare på spørsmålet, nei jeg gjør meg ikke dårligere for å slippe achievementsene.

Endret av roolf
Lenke til kommentar
Nei, alt jeg sier er at jeg personlig synes det er litt nerdete å ha høy gamerscore. Hadde jeg kunnet velge hadde jeg valgt å ikke ha noen gamerscore.

6627208[/snapback]

Det kan du jo velge selv da. Det er bare å lage en tulleprofil som ikke er på Live og bruke den når du spiller gjennom spill. Så bruker du din egentlige profil når du spiller over Live. Da risikerer du ikke å bli kalt for nerd.

Lenke til kommentar

Takk for tipset. Det har jeg ikke tenkt på :D

Men for å være ærlig så kommer jeg neppe til å gjøre noe som helst for å få eller unngå høyere eller lavere gamerscore. Det er mulig at mitt første innlegg var farget av at jeg hadde rundet Oblivion og tenkte - jøss dette var veldig, veldig mange timer foran TVen. På det tidspunktet (dvs. 10 dager etter at Oblivion var sluppet i butikkene) syntes jeg det var litt flaut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...