XanderX Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 link Krøll med grafer"Trude har tenkt å prøve ut en av de store turistattraksjonene i byen, nemlig å hoppe i strikk ut fra utkikksplatået. Hun faller til strikken begynner å bremse farten. Hvilken av grafene nedenfor beskriver farten til Trude som funksjon av tiden? Husk å begrunne valget av graf." Hehe og de klager på ungdommen. Jeg så faktisk denne feilen, Jeg hadde lyst til å si at ingen a grafene var rett, men siden det sto at en av de var rett måtte jeg bare si en som jeg mente var rett. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Hvilke grafer var det da? Jeg kan se for meg at den burde se slik ut: Endret 7. juni 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Men hvordan ville den riktige grafen ha sett ut da? Tok selv 1mx eksamen og synes en av grafene så helt riktig ut. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) @endrebjorsvik: jeg er enig at den skal se noe lik den du har laget. Grafene var noe slik viss jeg ikke husket feil Uten_navn.bmp Uten_navn2.bmp Uten_navn3.bmp Endret 7. juni 2006 av XanderX Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Husker denne oppgaven godt. Valgte den eneste det faktisk kunne være, og det var den som en gang hadde farten null. Altså når hun trekkes opp igjen og skal skufte retninge til nedover. Kun en av grafene hadde det, så jeg regner med at vi som valgte den får riktig Lenke til kommentar
meron Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Matte eller fysikk? Skulesystemet held rett og slett ikkje mål, klare jo ikkje eingong å koke saman ein skikkeleg eksamen! (Glad for at eg ikkje kom opp til skriftleg!!) (Då var det bare å unngå muntleg att...) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 1MX er og forblir førsteklasse allmenn mattematikk. Tok selv 1Y, så er forsåvidt glad for at de ikke tok den oppgaven med der og, siden de som regel pleier å ta et par oppgaver mellom de forskjellige fagene. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 @endrebjorsvik: jeg er enig at den skal se noe lik den du har laget. Grafene var noe slik viss jeg ikke husket feil 6262852[/snapback] :!: lættis! Den nederste grafen der viser jo strekningen som funksjon av tiden da, det skal den ha! Den skulle vel egentlig sett mer sånn ut, forutsatt at ned er positiv retning: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Faen, da, jeg vurderte jo å si at ingen av grafene stemte, siden bevegelsen tilbake ville ha vært negativ fart ... Velvel, der får jeg for å anta at skolen har rett. Endret 8. juni 2006 av nerdVANNA Lenke til kommentar
meron Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Faen, da, jeg vurderte jo å si at ingen av grafene stemte, siden bevegelsen tilbake ville ha vært negativ fart ... Velvel, der får jeg for å anta at skolen har rett. 6268235[/snapback] Negativ fart!? Skulle gjerne sett oppgåva på papiret. (Har grafen ferdig tenkt ut) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Negativ fart!? 6268609[/snapback] Det var altså like teit sagt som jeg trodde? d: Lenke til kommentar
eikum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er flaut at det har vært så mye feil på eksamens oppgavene.. Dette er liksom liv eller død for oss på skolen, også presterer dem å lage feil oppgaver... PLuss at dem har sett gjennom eksamen kanskje 100 ganger FLAUT Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Dumt dette ja. Norsklæreren vår bekreftet nettopp at det var feil på denne oppgaven som det er snakk om her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå