^fmj Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Morsomt at et tidligere våpen har blitt en leke. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Her kan folk se en video fra Worlds 2005 (World Yo-Yo Contest 2005) som ble arrangert i Orlando i Florida. Synes dette er en ganske god video også for de som ikke har så god kjennskap til avansert jojotriksing, siden den viser litt av alle stilartene det konkurreres i - "string tricks" med én og to jojoer, looping med to, freehand, offstring og så videre. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som kan anbefale en bra Yo-Yo ? Også gode sider? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg fant yoyonation.com og bestilte dette: Yomega Brain - Rød Duncan Freehand Zero - Clear/Igjenomsiktig 100 stk 50% Cotton / 50% Polyester tråder - Hvite 100 stk YoYoNation HighLights 100% Polyester Type 6 tråder - "Pink" jeg vet ikke hva det heter på norsk. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Har nettopp bestilt meg et par nye jojoer selv nå. Første gang jeg bestiller fra YoYoNation, men hører det er en bra butikk. Ble en YoYoJam Dark Magic og en Duncan ProYo (mest for moro skyld), samt olje og litt fargerik tråd (er så lei av den hvite jeg har liggende). Har fra før bl.a. en YYJ Lyn Fury som jeg liker godt, og en SuperYo Renegade. Edit: Lyn Fury-jojoen er btw den jeg har som avatar. Endret 16. februar 2007 av TwinMOS Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Nice Kan du noen trikse greier? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Skrev noe om det i en tidligere post, les den: 6614626[/snapback] Har nok stått sånn ca. på stedet hvil siden da. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Fy flate. Så sykt vansklig ut Greier bare 2 typer mounts jeg Må lære med noen nye triks snart ... Lenke til kommentar
GeO Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvilke kan du per i dag, da? Ellers anbefaler jeg disse nettstedene for læring av triks: Sector Y - illustrasjoner og videoer. Veldig bra. Skilltoys - egentlig nettbutikk, men har noen brukbare instruksvideoer. MasterMagic.net - hjemmeside for André Boulay, proffutøver som jobber for YoyoJam. Ken's World on a String - for nybegynnerne: en del banale triks som kan gjøres med Cola-jojo, men også noen litt mer avanserte som Atom Smasher og Singapore Sling. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 haha jojo er det kjipeste man kan gjøre! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 haha jojo er det kjipeste man kan gjøre! 7970923[/snapback] Hvis det går på bekostning av å lære seg norsk, så. Enkelte av oss fikser å balansere disse kunstene, andre igjen sliter med begge deler. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Morsomt at et tidligere våpen har blitt en leke. 6616961[/snapback] OK, kilde? hørtes interessant ut :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Driver folk enda på med jo-jo? Endret 25. mars 2007 av Slettet+132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå