Gå til innhold

Den mellomstore jojo-tråden

SKAÐI

Anbefalte innlegg

Jeg har fortsatt min gule Smiley-jojo fra Dracco fra forrige jojobølge. Hadde også en fin Coca Cola-jojo fra jojo-perioden før forrige (er vel ca elleve år siden, jeg gikk i andreklasse vaffal), men den knuste i asfalten da snora røyk midt i en "jorda rundt" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah. Diabolo ja. Vedder på at ingen slår meg der :cool:

6261635[/snapback]

Jeg utfordrer! Neida, men jeg kan faktisk en del triks. Har brukt utallige timer på den greia, og var helt hekta ei stund(2-3 år :D ). Fant masse triks på nett til og med.

Jøss, jeg har gjort mye unødvendig i mitt liv :hrm:

Lenke til kommentar
Ofte er det yo-yo bølge egentlig?

Noen som veit?

6262899[/snapback]

Det siste jeg husker var i 1999. Da kom det vel sånne Coca-Cola-jojoer som det sto Millenium på.

6262955[/snapback]

Ja, det kan stemme...

Men da kom mange andre på markedet samtidig da, diablo osv...

Syns det er på tide med ny bølge snart :hmm:

Lenke til kommentar
Syns det er på tide med ny bølge snart :hmm:

6263340[/snapback]

Det burde ikke være så lenge til med tanke på at det ser ut til å være ca 6-7 år mellom hver jojo-periode. Hvis forrige var ca i år 2000, så kanskje vi har jojoene her til neste år ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Artig at noen starter en tråd om dette! Trodde sannelig jeg var den eneste som faktisk driver litt med dette. Prøvde å starte en tilsvarende tråd for et års tid siden, men den døde veldig raskt ut.

Jojoen på første bilde er en HSPIN Pyro, og gjett om jeg ønsker meg en! Hadde heller ikke sagt nei til en av Good&Evil-jojoene fra HSPIN, de er kulere av utseende, men tror Pyroen er den beste teknisk sett. Selv har jeg bare en skarve YoYoJam Lyn Fury som jeg bruker til daglig, og i tillegg har jeg tidligere brukt en SuperYo Renegade.

hva er folk sine beste tricks da? :p

6261435[/snapback]

Tja, jeg kan jo Spirit Bomb med iallfall tre forskjellige mounts ... Det er jo holdt for å være et ganske avansert triks. Ellers har vi jo Kamikaze, Candy Rain, Pure 143 ... Vil ta for lang tid å ramse opp alle. Dusinvis av "vogga"-varianter, samt de litt "basic" variantene av avanserte triks - Atom Smasher, Buddha's Revenge og alt det der. Er også litt hektet på Hidemasa Hook og Revolutions for tiden.

Jojo! Det var tider! Jeg vant faktisk 2 lokale jojo-konkurranser arrangert av Coca cola. :D

6261506[/snapback]

Jeg tok to andreplasser! Slått av samme person begge ganger. Det skulle vel aldri være du som ... Nei, usannsynlig.

Disse to skal også angivelig være norske og backet opp av HSPIN:

Desktop1.jpg

Har sett de andre bildene lenger oppe i tråden før også. Synes nesten det er mistenkelig at et femmannsforetak i Sveits skal ha sponsede kvinnelige jojoutøvere i Norge, men ...

Edit: "Sveits" skal ha s både først OG sist, kom jeg plutselig på.

Med det samme jeg er inne og redigerer, kan jeg jo nevne at hun første norske HSPIN-dama, hun blonde, tydeligvis har fått påtegnet horn og vinger for å ligne på den kvinnelige figuren avbildet på Good&Evil-jojoene. Nytt bilde av de to andre:

Desktop2.jpg

Endret av TwinMOS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...