Βlur Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har fortsatt min gule Smiley-jojo fra Dracco fra forrige jojobølge. Hadde også en fin Coca Cola-jojo fra jojo-perioden før forrige (er vel ca elleve år siden, jeg gikk i andreklasse vaffal), men den knuste i asfalten da snora røyk midt i en "jorda rundt" Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ah. Diabolo ja. Vedder på at ingen slår meg der Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Wikipedia om Yo-yo (Ja det skrives faktisk Yo-yo) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Wikipedia om Yo-yo (Ja det skrives faktisk Yo-yo) 6261649[/snapback] På norsk sier vi jojo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Wikipedia om Yo-yo (Ja det skrives faktisk Yo-yo) 6261649[/snapback] På norsk sier vi jojo 6261753[/snapback] Jeg vet det, fant bare ikke noe om "jojo" på wikipedia Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Wikipedia om Yo-yo (Ja det skrives faktisk Yo-yo) 6261649[/snapback] På norsk sier vi jojo 6261753[/snapback] Jeg vet det, fant bare ikke noe om "jojo" på wikipedia 6261814[/snapback] Aha, skjønner. Nei, den norske delen av wikipedia er ikke akkurat innholdsrik... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Mixel, en del år siden jeg har prøvd nå men jeg reiste flere plasser i landet å hadde fremvisninger Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Ofte er det yo-yo bølge egentlig? Noen som veit? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Lenge sidan det har vært no, har ikkje hatt JoJo-dilla sidan barneskulen (6-7 år sidan) Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ah. Diabolo ja. Vedder på at ingen slår meg der 6261635[/snapback] Jeg utfordrer! Neida, men jeg kan faktisk en del triks. Har brukt utallige timer på den greia, og var helt hekta ei stund(2-3 år ). Fant masse triks på nett til og med. Jøss, jeg har gjort mye unødvendig i mitt liv Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ofte er det yo-yo bølge egentlig? Noen som veit? 6262899[/snapback] Det siste jeg husker var i 1999. Da kom det vel sånne Coca-Cola-jojoer som det sto Millenium på. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Ofte er det yo-yo bølge egentlig? Noen som veit? 6262899[/snapback] Det siste jeg husker var i 1999. Da kom det vel sånne Coca-Cola-jojoer som det sto Millenium på. 6262955[/snapback] Ja, det kan stemme... Men da kom mange andre på markedet samtidig da, diablo osv... Syns det er på tide med ny bølge snart Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Syns det er på tide med ny bølge snart 6263340[/snapback] Det burde ikke være så lenge til med tanke på at det ser ut til å være ca 6-7 år mellom hver jojo-periode. Hvis forrige var ca i år 2000, så kanskje vi har jojoene her til neste år Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Sikle på ganske mange jojo er egentlig lissom Lenke til kommentar
Kubrick Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (Off)topic: Selv drev jeg med Diabolo noen år tilbake, og fikk veldig lyst til å ta det opp igjen etter å ha sett denne videoen. Hva kan man si, japser eier i sånt Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg kan gå tur med hunden, jorda rundt og klokka, eller hva den nå heter. 6261516[/snapback] Piece of cake. Jeg eide med jojo. Har mistet alle nå da. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Sluttet med jojo etter at jeg, i ett sinnsykt vanskelig triks på fylla i fjor, klarte å knuse ei taklampe hos en kompis, og samtidig gi ei jente blåveis da jojoen fløy i ansiktet på henne. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 noen som vet hvordan jojo-trikset "OMGWTFBBQ" er? http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_yo-yo_tricks Lenke til kommentar
GeO Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Artig at noen starter en tråd om dette! Trodde sannelig jeg var den eneste som faktisk driver litt med dette. Prøvde å starte en tilsvarende tråd for et års tid siden, men den døde veldig raskt ut. Jojoen på første bilde er en HSPIN Pyro, og gjett om jeg ønsker meg en! Hadde heller ikke sagt nei til en av Good&Evil-jojoene fra HSPIN, de er kulere av utseende, men tror Pyroen er den beste teknisk sett. Selv har jeg bare en skarve YoYoJam Lyn Fury som jeg bruker til daglig, og i tillegg har jeg tidligere brukt en SuperYo Renegade. hva er folk sine beste tricks da? 6261435[/snapback] Tja, jeg kan jo Spirit Bomb med iallfall tre forskjellige mounts ... Det er jo holdt for å være et ganske avansert triks. Ellers har vi jo Kamikaze, Candy Rain, Pure 143 ... Vil ta for lang tid å ramse opp alle. Dusinvis av "vogga"-varianter, samt de litt "basic" variantene av avanserte triks - Atom Smasher, Buddha's Revenge og alt det der. Er også litt hektet på Hidemasa Hook og Revolutions for tiden. Jojo! Det var tider! Jeg vant faktisk 2 lokale jojo-konkurranser arrangert av Coca cola. 6261506[/snapback] Jeg tok to andreplasser! Slått av samme person begge ganger. Det skulle vel aldri være du som ... Nei, usannsynlig. Disse to skal også angivelig være norske og backet opp av HSPIN: Har sett de andre bildene lenger oppe i tråden før også. Synes nesten det er mistenkelig at et femmannsforetak i Sveits skal ha sponsede kvinnelige jojoutøvere i Norge, men ... Edit: "Sveits" skal ha s både først OG sist, kom jeg plutselig på. Med det samme jeg er inne og redigerer, kan jeg jo nevne at hun første norske HSPIN-dama, hun blonde, tydeligvis har fått påtegnet horn og vinger for å ligne på den kvinnelige figuren avbildet på Good&Evil-jojoene. Nytt bilde av de to andre: Endret 4. august 2006 av TwinMOS Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Den store jojo-tråden? 6261142[/snapback] De store trådene blir stengt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå