Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå blir jeg forvirret, dette forumet er jo bare noe surr  :confused:

 

Vill bare ha noen pekepinner i riktig reting her om hvordan jeg skal gå fram for og lage et slikt program!

6261016[/snapback]

Hva mener du?

6261027[/snapback]

 

det er godt du har evnen til å spørre deg selv hva du driver med

6261038[/snapback]

 

Det er da strengt talt irrelevant!

6261047[/snapback]

 

du liker det ordet skjønner jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mao du er totalt likegyldig til at kanskje Blaster-viruset herjer på PC'n din, du vil bare leve videre med det?

6261055[/snapback]

 

Stick to the topic, will you!

6261060[/snapback]

 

Er det idet heletatt noen som har tenkt og hjelpe meg med det jeg spurte om HELT i begynnelsen, hvordan lage et program som går i bakgrunnen og hindrer shutdown ?

Lenke til kommentar
Nå blir jeg forvirret, dette forumet er jo bare noe surr  :confused:

 

Vill bare ha noen pekepinner i riktig reting her om hvordan jeg skal gå fram for og lage et slikt program!

6261016[/snapback]

Hva mener du?

6261027[/snapback]

 

det er godt du har evnen til å spørre deg selv hva du driver med

6261038[/snapback]

 

Det er da strengt talt irrelevant!

6261047[/snapback]

 

du liker det ordet skjønner jeg?

6261051[/snapback]

 

Ja... :w00t:

Lenke til kommentar
Nå blir jeg forvirret, dette forumet er jo bare noe surr  :confused:

 

Vill bare ha noen pekepinner i riktig reting her om hvordan jeg skal gå fram for og lage et slikt program!

6261016[/snapback]

Hva mener du?

6261027[/snapback]

 

det er godt du har evnen til å spørre deg selv hva du driver med

6261038[/snapback]

 

Det er da strengt talt irrelevant!

6261047[/snapback]

 

du liker det ordet skjønner jeg?

6261051[/snapback]

 

Ja... :w00t:

6261075[/snapback]

 

 

Greit hva er iden da? :D

Lenke til kommentar
Mao du er totalt likegyldig til at kanskje Blaster-viruset herjer på PC'n din, du vil bare leve videre med det?

6261055[/snapback]

 

Stick to the topic, will you!

6261060[/snapback]

 

Er det idet heletatt noen som har tenkt og hjelpe meg med det jeg spurte om HELT i begynnelsen, hvordan lage et program som går i bakgrunnen og hindrer shutdown ?

6261071[/snapback]

 

igjen: kjøp en bok og les den ut .. (søk på forumet ang. spm. om bokvalg!) .. slå så opp på MSDN for win32-spesifike spm.

Lenke til kommentar
Personlig er jeg fortsatt en tilhenger av brownies, men jeg må ærlig inrømme at jeg også kan være litt svak for brownies, daimkake, marsipankake o.l. Hvordan er det på kakefronten din, invictus?

6261070[/snapback]

 

Vet du, kaker er vel og bra! Men, kokosbollen er sterkt undervurdert... Mer kokosboller til folket!

Lenke til kommentar
Greeeit,

 

noenadreider?

6261093[/snapback]

 

Var ikke helt med på det ordet der.

Menneh:

1. skaff deg antivirus

2. vurder andre løsninger før "lets write a tool for it! yay, kakefest!"

3. hold slike spørsmål vekk fra c++-forumet ... du ser hva konsekvensen er

Lenke til kommentar

Jeg må si at kokosboller er litt for kvalmende for min smak. All den hvite guffen inni der, som bare trenger frem spyfølelsen. I små doser kan det være greit , men det må ikke bli for mye på en gang. Og når vi snakker om undervurdering, så må jeg virkelig si at den gode gamle kjeksen er den snæksen som virkelig er undervurdert her i samfunnet.

Lenke til kommentar

Hva med å prøve å hjelpe en som spør om noe, istedenfor å forsøple forumet til de grader som dere gjør? einaros: Kan du ikke fortelle han i hvilken ende han skal begynne istedenfor å svare på den måten du gjør? Er jo bare idiotisk.

 

Til trådstarter: Det er riktig som einaros sier, men han klarte aldri å fullføre, så jeg prøver. Se etter hvilket program som forårsaker shutdownen din. Prøv så å fjern dette programmet, eller let etter innsillinger som gjør at det ikke skrur av hele maskinen. Å lage et program som stopper det er bare alt for tungvindt.

Si gjerne ifra hvilket program det gjelder i denne tråden.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg det, :S Det som skjer her er at andre deler sine kunnskaper med hverdandrer.... Greit kanskje ikke så kloke svar . Men uansett så er det og spørre det man gjør for og klare seg her i verdenen. Så hvis ingen har tenkt og hjelpe meg greit. Men jeg håper at det er noen der som ikke er heltomsinger ....

Lenke til kommentar
Hva med å prøve å hjelpe en som spør om noe, istedenfor å forsøple forumet til de grader som dere gjør? einaros: Kan du ikke fortelle han i hvilken ende han skal begynne istedenfor å svare på den måten du gjør? Er jo bare idiotisk.

 

Til trådstarter: Det er riktig som einaros sier, men han klarte aldri å fullføre, så jeg prøver. Se etter hvilket program som forårsaker shutdownen din. Prøv så å fjern dette programmet, eller let etter innsillinger som gjør at det ikke skrur av hele maskinen. Å lage et program som stopper det er bare alt for tungvindt.

Si gjerne ifra hvilket program det gjelder i denne tråden.

6261140[/snapback]

 

Hah, du ble for sent ute med frekkhetene dine. Jeg avslørte den hemmelige løsningen et par poster over din.

Lenke til kommentar
Hva med å prøve å hjelpe en som spør om noe, istedenfor å forsøple forumet til de grader som dere gjør? einaros: Kan du ikke fortelle han i hvilken ende han skal begynne istedenfor å svare på den måten du gjør? Er jo bare idiotisk.

 

Til trådstarter: Det er riktig som einaros sier, men han klarte aldri å fullføre, så jeg prøver. Se etter hvilket program som forårsaker shutdownen din. Prøv så å fjern dette programmet, eller let etter innsillinger som gjør at det ikke skrur av hele maskinen. Å lage et program som stopper det er bare alt for tungvindt.

Si gjerne ifra hvilket program det gjelder i denne tråden.

6261140[/snapback]

 

 

neinei, feil .. fyren vil _KODE_ dette .. hence C/C++-forumet .. du er ikke til hjelp i det hele tatt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...